Browny wrote:kan ie dit forum wel bekijken als ie niet ingelogd is?
ja dat kandie volgens mij
volgens mij kan je bij ons alles zien?
Moderators: Rock's, webmasters
Eriks wrote:Volgens mij is de handelaar, als hij het weet, verplicht te melden dat de auto (grote) schade heeft gehad. Anders hou je iets achter bij verkoop.
Ik heb kopers in ieder geval al even gewaarschuwd:
Heeft iemand "xsaravtr" al gemailt met de schade foto's?
IceByte wrote:Bod is alweer verwijderd door de adverteerder zag ik net
q01z wrote:Subject: Re: AX GT op marktplaats!
Had het al gezien helaas houd het dan op want zoek gewoon een AX die nog een
jaartje of twee zonder al te veel kosten mee kan groeten en succes Lodie
zohij is gered van een eventuele miskoop!
Waarschijnlijk heb je niets beters te doen dan andermans auto af te kraken, maar voor alle duidelijkheid, als iemand deze ax wil kopen, zal hij hem toch van beide kanten kunnen bekijken voordat hij hem koopt ( maar dat was vast niet bij je op gekomen, slimmerik )
Waarschijnlijk heb je niets beters te doen dan andermans auto af te kraken, maar voor alle duidelijkheid, als iemand deze AX wil kopen, zal hij hem toch van beide kanten kunnen bekijken voordat hij hem koopt ( maar dat was vast niet bij je op gekomen, slimmerik )
Rock's wrote:Even tijd om geen vrienden te maken in deze topic![]()
![]()
![]()
Als de schade netjes is hersteld heb ik er geen bezwaar mee wat dit bedrijf doet,..... ieder zijn vak.
Ik rij ook een ex schadebak,......so what...
Het blijft een leuk karretje,....en als hij goed is opgelapt mag hij hem best weer met winst verkopen, ik vindt het dus ook niet nodig om deze man in de weg te gaan zitten met de verkoop.
Ik bedoel,......je mag onder de kap kijken,....je mag proef rijden,...je hebt een jaar APK en als je niets van de schade ziet en merkt dan is hij waarschijnlijk goed hersteld en kan het geen kwaad..... en heb je voor 1000 Euro een Gaaf verlaagd bakkie met een mooi kleurtje.
Het is dat je het nu weet,....maar wie zegt dat jouw wagen niet een x afgeschreven is geweest.
Cheers,
R.
Gonnie wrote:Een weekje terug heeft mijn broertje de auto nog zien staan en er heeft er bij staan kijken. En hij reed gewoon rond met de opgelopen schade. Als je benieuwd bent naar de km stand die was rond de 145.000 km als ik me dat goed herinnert. En het lijkt me geen fijne kerel om ruzie mee te krijgen want het zijn best duistere gasten.