Op wie ga jij stemmen?

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Op wie ga jij stemmen?

Poll ended at SunJun13, 2010 11:30:31 AM

CDA
3
10%
ChristenUnie
2
7%
D66
2
7%
GroenLinks
2
7%
PvdA
0
No votes
PvdD
0
No votes
PVV
9
30%
SGP
0
No votes
SP
2
7%
trots op NL
0
No votes
VVD
10
33%

Total votes: 30

jk
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by jk »

Wees niet verbaasd als na veel theater er helemaal niets blijkt te veranderen, de oude partijen gewoon aan de macht blijken te blijven ongeacht de uitslag van de verkiezingen, en het plunderen van de bevolking om allerlei redenen gewoon doorgaat.
Een bevolking die enige welstand heeft en niet direct honger, zo'n bevolking wordt te zelfstandig en dat is lastig en dus niet wenselijk...

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by denny »

mijn ervaring. Nederland klaagt over alles maar we kijken het met zijn allen ook aan en laten het gebeuren. In bv middellandsezee landen is dat heel anders. Bevolking legt daar gewoon weken het land plat als dat nodig is.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

jk
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by jk »

denny wrote:mijn ervaring. Nederland klaagt over alles maar we kijken het met zijn allen ook aan en laten het gebeuren. In bv middellandsezee landen is dat heel anders. Bevolking legt daar gewoon weken het land plat als dat nodig is.
Komt door het sinds de jaren '40-'50 hier zorgvuldig opgebouwde "poldermodel" waar afgevaardigden in allerlei vage overlegorganen niet worden gekozen maar worden benoemd, waar deze overlegorganen naar eigen zeggen "namens de kiezers" beslissen wat goed is voor de bevolking. waar het parlement geleidelijk aan is gevuld met stemvee in plaats van de individuele parlementariërs die er volgens de Grondwet behoren te zitten, waar de bevolking wordt zoetgehouden met een moderne versie van "brood en spelen".
Maar wat als de zeepbel plotseling knapt?

Opvallend is de nauwelijks verborgen grimmige toon van door de media geïnterviewde machthebbers wanneer het ondanks de (gemanipuleerde?) opiniepeilingen even wat anders loopt dan voorzien, zoals bij de verkiezingen deze week. Boeiend.

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ik geloof dat ondertussen iedereen zijn/haar zegje wel gedaan heeft.

Als bestuur wil ik jullie allen danken voor deze discussie, die toch redelijk netjes en zonder al te veel moddergooien verlopen is :)

om ervoor te zorgen dat het topic netjes blijft, gaat er nu een slotje op.. iedereen die zijn mening kenbaar wil maken heeft dit denk ik al gedaan.
Image

rem-jo
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by rem-jo »

het is politiek ,kom je nooooit uit haha :D
ax 1.1 carb ...1989

Locked