Welk merk gsm (mobiele telefoon) heb JIJ.

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Welke Mobiele telefoon heb jij ???

Poll ended at SunSep27, 2009 10:48:45 PM

1: LG
1
3%
2: Nokia
12
38%
3; HTC
8
25%
4: Samsung
5
16%
5: Blackberry
0
No votes
6: Sony Ericsson
4
13%
7: Wat is dat ???
0
No votes
8: iPhone
2
6%
 
Total votes: 32

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

TTF wrote:alleen het nadeel van de htc hd2 is toch wel het formaat namelijk: De afmetingen van de HTC HD2 zijn: 12,1 x 6,7 x 1,1 cm.
Het is maar net wat je zoekt... mooie is wel dat zo goed als het gehele formaat ook scherm is.

Johannus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2000
Joined: SunJun07, 2009 5:24:50 PM
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Johannus »

is niet heel veel groter dan iphone, maar scherm is wel groter inderdaad, kun je lekker het ax-forum op bekijken hoor ;)

en enige telefoon die al bevestigd is voor een upgrade naar windows mobile 7...

heb nu trouwens een htc touch cruise, bevalt ook prima :D
Image Image

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Ik heb nu nog een LG Viewty Black,

Over paar maandjes kan ik een nieuwe uitzoeken, het word of een Samsung of een Sony Ericson denk ik.

Wss krijg ik van het werk nog een Samsung omnia Qwerty. Zou wel mooi zijn.

Ik wil wel weer een telefoon met een qwerty toetsenbord ben der helemaal aan gewent. En touchscreen ook :P als ik de telefoon van de vriendin pak zou ik bijna door het scherm drukken omdat die niet reageert whaha (A)

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

ik ben overgestapt van HTC naar HTC dus voor mij geen probleem,

maar kun je je eigen keuze resetten indien nodig??? :)


Ik heb nu trouwens de Hero, al een maandje ofzo. Is superleuk, wel speelgoed waar je toevallig mee kunt bellen, maar daar werk ik dan voor ;-) (net als voor speelgoed waar je toevallig in kunt rijden).


Ik ben benieuwd hoe de nieuwe windows zich gaat verhouden met de Android/iPhone-achtigen, krijgen ze ook een app-store achtig iets?

En ik vind de overstap van keyboard naar touch-screen-only heerlijk :)

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

raoel wrote:Ik ben benieuwd hoe de nieuwe windows zich gaat verhouden met de Android/iPhone-achtigen
Windows Mobile 6.5 is op gebied van GUI nog steeds geen partij voor de iphone (HTC maakt dit met z'n interface gelukkig méér dan goed!) maar onderhuids is Windows Mobile gewoon veel meer als wat een iphone is. Windows Mobile is eigenlijk ook (hoewel ze daar van terugkomen) meer op de zakelijke markt gericht en een iphone is gewoon een gadget...

Een Windows Mobile toestel is bijvoorbeeld heel erg aan te raden als je Microsoft Outlook gebruikt... en dan niet alleen voor je e-mail maar ook alle andere functies die Outlook bezit. Werkt bij mij in elk geval nog steeds helemaal super :D
raoel wrote:krijgen ze ook een app-store achtig iets?
Marketplace heet dat bij Microsoft...

KLIK

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

Sinds gisteren een hTC Diamond in bezit (de eerste Diamond). Een mooie opvolger voor m'n HP iPAQ RW6815.

Was eigenlijk op zoek naar een hTC Touch Pro of hTC Touch Pro 2 maar deze kwam goedkoop op mijn pad :)

Nu alleen me weer eens gaan inleven in de custom roms voor Windows Mobile 6.5 aangezien ik dat nu al mis :oops: WM6.1 is dan toch wel sterk verouderd...

Post Reply