grietje wrote:Ik zag de buurvrouw krabben met een DVD hoesje. Maar kan niet echt zeggen dat dat eruit zag alsof het nut had
Ik heb wel mn deuren open gekregen vanochtend!!
Maar mn badeend heeft losgelaten (tape kan niet tegen bevriezing..)
En badeend is bedolven onder een laagje ijs (aaaaaaaaaawh!)
Mn achterklepruit klonk echt neit goed toen ik hem opendeed, die breekt straks. En mijn ramen kunnen niet open enzo. Maar goed :P
funtioneren je gasveren dan nog wel zoals het hoort?
Ja dat wel. alleen ik hoorde het glas geluid maken...maar kan ook het ijs zijn wat er opligt Dat is natuurlijk niet zo vormbaar en als ik hem open doe zullen er toch wel torderende krachten op t glas komen
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
hehe dat had ik ook zo ongeveer. hoorde ff iets kraken..
Kwam gisteravond thuis met een warme auto.. lelystad --> Hollandsche Veld en weer terug.. is ie wel warm.. maar was vannochtend gewoon niet bevoren.. de auto die er naast stond wel ..
En ik heb em 1 x aan de binnenkant moeten krabben..vanwege het vocht..
Ik heb voor zowel de AX als de Picasso een Unox Pinguin Ijskrabber. Ooit een doos van die dingen gekregen in een lokale cafetaria (Theo bedankt )
Ik start trouwens eerst de auto, zet de voorruit ontwaseming aan, samen met de achterruit verwarming en begin dan te krabben. Als laatste de voorruit (die wel focking GROOT is van m'n Picasso)
Toevallig komt pa vandaag thuis met 4 ijskrabbers van zn werk (ja we kregen ze en we hebben 4 autos dus, heb er maar 4 meegenomen )
Aranea consult ijskrabber met handschoen
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ik heb weleens samen met een collega een oude auto van m'n werk (helemaal op, bijna geen apk meer en rijp voor de sloop) de sloten opengemaakt door met een stuk brandend krant er langs te wrijven.
Ik heb van de Sint zo'n halve beschermdoek gekregen (Halfords 13,95) voor de ramen. Ziet er stom uit maar werkt echt perfect, een echte aanrader heb nog niet hoeven krabben.
Aspeve wrote:Ik heb van de Sint zo'n halve beschermdoek gekregen (Halfords 13,95) voor de ramen. Ziet er stom uit maar werkt echt perfect, een echte aanrader heb nog niet hoeven krabben.
die heb ik ook, alleen waar laat jij hem 's ochtends?
In de auto zorgt ervoor dat het enorm beslaat, in huis brengt de vochtigheid flink omhoog.
Idd zo'n ding met stiekjes. Ik gooi hem gewoon achterin de achterklep. Nadeel is dat ie bevroren blijft, dus keihard. (Ik rij meestal met mijn kachel uit, omdat ik veel korte stukjes rij). Het komt echter de pasvorm ten goede die vorst
Zo heb elk nadeel zijn voordeel, of andersom.