Ondertussen al meer als een week geleden...Pgoddijn wrote:Zeggeh... 'Morgen' is alweer bijna een week geleden...
Het van welke auto is dit onderdeel spelletje
Moderators: Rock's, webmasters
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- AX liefhebber
- Posts: 563
- Joined: MonMay07, 2007 8:30:36 PM
- Location: Haaltert; België
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Nog even ter aanvulling op de opgave hiervoor:
DS type 2 neus heeft extra koplampen, 2 losstaande exemplaren meer naar het midden toe. Komt alleen weinig voor, type 1 zie je trouwens ook zelden.
De DS'en die je meestal ziet zijn type 3's (vanaf 1968) met de dubbele koplampen achter glas.
Vaak zie je die samentrekking DS/ID terwijl een ID (tot 1971) op heel veel punten van de DS afwijkt. De ID heeft o.a. een aantal belangrijke hydraulische delen niet, dit om kosten te beperken. De ID was dus vooral een 'budget'-DS. Daarom bestaat een DS Break ook niet, dat is een ID-F.
De foto zou op zich misschien wel een ID kunnen zijn... maar dan heb je dus het probleem van het onderscheid ID/DS, dat zal binnen de getoonde foto lastig worden.
DS type 2 neus heeft extra koplampen, 2 losstaande exemplaren meer naar het midden toe. Komt alleen weinig voor, type 1 zie je trouwens ook zelden.
De DS'en die je meestal ziet zijn type 3's (vanaf 1968) met de dubbele koplampen achter glas.
Vaak zie je die samentrekking DS/ID terwijl een ID (tot 1971) op heel veel punten van de DS afwijkt. De ID heeft o.a. een aantal belangrijke hydraulische delen niet, dit om kosten te beperken. De ID was dus vooral een 'budget'-DS. Daarom bestaat een DS Break ook niet, dat is een ID-F.
De foto zou op zich misschien wel een ID kunnen zijn... maar dan heb je dus het probleem van het onderscheid ID/DS, dat zal binnen de getoonde foto lastig worden.
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Renault 4 en ik denk een GTL of zo iets aan de bumperbeugel te zien, is in iedergeval een luxere.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)