Ik heb een GSX 750 Inazuma. Is een Naked bike. En die van jou? Kan het niet goed zien maar lijkt op een oudere GS/GSX, klopt dat?
Dit is die van mij op het circuit van Assen (net zoals mijn avatar):
Edit/: Ik heb het al gevonden, een GSX400E. Leuke machine. En kan volgens mij nog makkelijk zijn km-stand verdubbelen als je hem netjes bijhoudt met onderhoud e.d.
citro-power wrote:Edit/: Ik heb het al gevonden, een GSX400E. Leuke machine. En kan volgens mij nog makkelijk zijn km-stand verdubbelen als je hem netjes bijhoudt met onderhoud e.d.
Klopt idd, waar haal jij nou weer de kilometerstand vandaan dan?
T'is wel een leuke motor, zeker voor het geld! Technisch nog prima, optisch wel een stuk minder. Prima om op te oefenen en een beetje op te knappen. Mooie van zo'n motor is dat je hem in je tuin kunt zetten zonder dat ie in de weg staat. Dat is helaas wat anders dan met een auto.
Die motor van jou is trouwens ook niet verkeerd! Als ik straks mijn rijbewijs heb en een echte baan dan komt er ook zoiets!
Op een van je foto's kon ik de km-stand zien. Iets van 46000km, klopt dat?
Mijn broer heeft een Kawasaki GPX750R en die gaat al over de 80000km en verbruikt nog steeds geen druppel olie en loopt werkelijk nogsteeds als een raket. Vanaf 3000tpm al flink veel koppel, nie tnormaal voor zo'n oudje uit '86.
.... ik vanavond voor het eerst stiekum een blokje om ben geweest in de 16v? En het nog steeds schrikken is als het gaspedaal helemaal naar beneden gaat?
peter wrote:.... ik vanavond voor het eerst stiekum een blokje om ben geweest in de 16v? En het nog steeds schrikken is als het gaspedaal helemaal naar beneden gaat?
... ik me dat heel goed kan voorstellen... (jaloers)
Ik er net uitgetrokken werd door Citrosan's TGS omdat ik met volgas weg dacht te spuiten op glad wegdek en daarna de 2e versnellig niet meer kon vinden
Wist je dat: Bas z'n auto toch echt sneller moet zijn dan die van mij
M'n TGS ook wel weet wat vooruit gaan is
Nat weer, veel gevoel van de rechtervoet eist
We op het droge het nog eens gaan herhalen
Ik het dan zal verliezen
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
wist je dat meneertje ANWB niet blij is met een veerpootbrug als hij het injectiehuisgeval los moet halen
Wist je ook dat het best knap is om naar belgi? te rijden en terug(300 km) zonder wat met me auto te hebben en als ik weer terug ben pas wat met me auto te krijgen, grmbl