Pgoddijn wrote:@Tijmen:
Wow, zijn er nog meer werkgevers die het hun personeel zo goed mogelijk naar hun zin proberen te maken?
Jep.... Ik mag zelfs stellen dat degene die mijn functie voorheen opvulde verantwoordelijk is voor het feit dat 3400 medewerkers dagelijks deze meuk voorgeschoteld krijgen.
Sinds lange tijd weer eens een glaasje whisky. Keuze is op Bruichladdich Yellow Submarine gevallen (voor meer info, zie pagina 4 van dit topic). Gelukkig ben ik het drinken van whisky nog niet verleerd, wat is die toch heerlijk.
Gisteravond bij een etentje van m'n werk in een Afrikaans specialiteitenrestaurant, heb ik voor 't eerst bananenbier gedronken... Dat spul is geniaal!!!!!!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Ik vind het eigenlijk nog geen tijd om aan de whisky te zitten, maar heb een uitzondering gemaakt. Ik moet toch even proeven hoe mij nieuwe aanwinst smaakt. Heb ongeveer een uur geleden de whisky zaak verlaten met een Laphroaig 12 year, Cask Strength, botteling van Duncan Taylor. Dat smaakt goed, een echte Laphroaig Een mooie aanvulling op de verzameling. Alleenbegint de kast nu wel wat te klein te worden
Bossie wrote:Alleenbegint de kast nu wel wat te klein te worden
Niet al eens over na gedacht dat je verzameling misschien te groot is. Aangezien de verzameling groeit en de kast niet krimpt (neem ik aan).
Een whisky verzameling kan niet te groot zijn Net als een miniatuur verzameling en het aantal AX-en in bezit
Daar heb jij een punt... maar dan wil dat hier in de buurt dus ook zeggen dat er steeds minder parkeerplaatsen zijn en dus niet dat wij steeds meer AX'en hebben? Zal em onthouden voor de buren.
Michel, als jij nou 's op jezelf ging wonen? Kunnen jullie de AX'jes een beetje spreiden.
Een single malt whisky vond ik ook wel een goed idee.
Net een glaasje Tullibardine ingeschonken die ouder is dan veel AX'jes op dit forum.
Erg lekker, maar kan ook niet anders aangezien ik deze van Bossie heb gekregen
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Ik denk gewoon te weten dat Bossie een kelder nodig heeft. Misschien dat de wijn ooit eens toeslaat? Ben zelf nog niet op zijn leeftijd, maar kan wel melden dat m'n speakers te klein worden voor m'n whisky collectie . Misschien toch maar m'n slalombekers elders plaatsen?
Zit momenteel aan de vloeibare kaas, al genoeg Hertog Jan en Amstel gehad (en nog een pils, waarschijnlijk Heineken in een hele slechte kroeg), dus nu of die kaas achterover slaan of wachten tot het eetbaar is .