Beetje pasta.
Zojuist de overblijfselen van het avondeten van gisteren opgewarmd.
Pasta schelpjes met een saus van ui, tomaat, tonijn, balsamico en italiaanse kruiden.
Qua voedsel houdt helaas niets eetbaars mij momenteel bezig....
Maar ik heb wel trek...
want zojuist weer een aflevering gezien van mijn nieuwste TV-ontdekking..., op "the Food Network" om 23.00 uur.
Diners, Drive-Ins & Dives
Een idiote aanstellerige typische veel te zware amerikaan die overal op zoek is naar de beste plaatselijke eetgelegenheden.
Van ontbijttentjes tot pizzerias via idiote stalletjes langs een afgelegen weggetje ergens midden in de woestijn... honger!
Stefaan, de vrouw hier des huizes heeft deze site uitgebreid bestudeerd.
("Een heel topic op het forum over eten en daar zeg je niets over!")
Eind van de middag varkenslappen in stukken gesneden en in de marinade gelegd. Een Indonesische marinademix van de lokale toko, nog niet eerder gebruikt, ben benieuwd.
Straks bami maken met oa verse prei en tauge.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Zojuist de eerste boodschappen gedaan voor het "ambulante cliënten" kerstdiner dat wij georganiseerd hebben.
2 Lamsbouten liggen in de vriezer en ook allerhande spullen voor de enorme verzameling (chocolade)taarten die we gaan bakken. Mmm!
En voor onszelf ook nog een enorme dikke lende gekocht. Daar komen toch zeker 10 heerlijke (paarde)biefstukken uit.
Zometeen partioneren en gevacumeerd de vriezer in.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tongenworst
Klinkt misschien niet erg lekker maar dat is het wel, mits je een goede hebt natuurlijk. Nu heb ik nogal mazzel met mijn slager, want de tongeworst die ik koop is van veel hogere kwaliteit dan de gemiddelde.
2Black wrote:En dat noem jij een 'uitsmijterTJE'?
Ben dol op al die gebakken eieren variaties.
Ik vind gebakken eitjes ook altijd erg lekker! Heb 'm nu maar met 3 eitjes gemaakt, maar ik zou 't kunnen blijven eten hoor! En om 't goed te praten, ik heb 'm gebruikt om te dienen als ontbijt én lunch...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning