oma Verso: excuses voor m'n taalgebruik, zo was 't niet bedoeld. de reden dat ik zo fel reageer is dat deze club me in de twee beschreven gevallen vies tegen is gevallen. ik ben nooit te moelijk geweest om iemand een helpende hand toe te steken, ook niet als 't me op dat moment eigenlijk niet helemaal uit kwam. als ik dingen onderneem doe ik het bijna altijd zo eerlijk mogelijk (ik zeg bijna omdat we allemaal weleens misstappen begaan - ik heb iig niks op m'n kerfstok binnen deze club).
iets anders dat in mijn karakter zit is dat ik respect verwacht en eis van mensen waar ik mee omga, dat kunnen ze dan ook terug verwachten. en dat is in het verleden hier niet altijd goed gegaan. daarom voel ik me hier soms een beetje sterker en beter dan sommige andere leden, ze hebben zichzelf gedegradeerd met hun eigen acties. geen probleem voor mij als ze er zelf ook geen problemen mee hebben, maar er is geen weg terug, excuses kan je bij mij in de meeste gevallen op een plek laten "where the sun don't shine", zoals engelstaligen dat zo mooi kunnen zeggen

dat is de reden dat ik soms lichtelijk uit m'n slof schiet wanneer leden waar ik respect voor heb "vergeten" worden, terwijl ik dit voor andere leden zeker niet zal doen. ik kan in zo'n situatie zakelijk en netjes blijven, maar daar heb ik gewoon geen zin in. het blijft een club, ik zeg wat ik denk en wat ik wil zeggen.
bij deze: mijn excuses voor m'n aanwezige persoonlijkheid