Ja, hoezo? 130/140 is geen probleem, 150 begint moeilijker te worden En harder heb ik nog niet gereden, want dan zou ik toch de pech hebben dat ik plotseling politie achter me heb [/quote]
hoezo? het gaat bergop toch daar?
nee geintje, ik pest je maar.. 1.1 hoort toch 170 te lopen ofzo?
Ja, hoezo? 130/140 is geen probleem, 150 begint moeilijker te worden En harder heb ik nog niet gereden, want dan zou ik toch de pech hebben dat ik plotseling politie achter me heb
hoezo? het gaat bergop toch daar?
nee geintje, ik pest je maar.. 1.1 hoort toch 170 te lopen ofzo?[/quote]
Das de absolute max snelheid van je auto. Dat haalt de mijne echt nooit Weet je hoe lang ik gister erover heb gedaan om bij de 140 te komen? En de wijzer KROOP maar naar de 141 of zo en daarmee hield ik et wel voor gezien. Ding loopt niet veel harder als dat
Ja, hoezo? 130/140 is geen probleem, 150 begint moeilijker te worden En harder heb ik nog niet gereden, want dan zou ik toch de pech hebben dat ik plotseling politie achter me heb
hoezo? het gaat bergop toch daar?
nee geintje, ik pest je maar.. 1.1 hoort toch 170 te lopen ofzo?
Das de absolute max snelheid van je auto. Dat haalt de mijne echt nooit Weet je hoe lang ik gister erover heb gedaan om bij de 140 te komen? En de wijzer KROOP maar naar de 141 of zo en daarmee hield ik et wel voor gezien. Ding loopt niet veel harder als dat
En dan nog. 167 is de theoretische snelheid die de motor zou kunnen halen. In de praktijk ligt de top ergens rond de 160, dus als je 145 haalt, vind ik dat je auto best wel goed ingereden is. Aangezien je meestal 20 km af moet trekken van je absolute top...
Mekkio wrote:En dan nog. 167 is de theoretische snelheid die de motor zou kunnen halen. In de praktijk ligt de top ergens rond de 160, dus als je 145 haalt, vind ik dat je auto best wel goed ingereden is. Aangezien je meestal 20 km af moet trekken van je absolute top...
haha, 20 km aftrekken van je absolute top? de top die ze opgeven is geen theoretische topsnelheid, dat is getest met een proef-axje!
de theoretische top is je overbrenging * je max toerental.
Bij een standaard 1.1 injection met 4-bak is dat zo'n 190-195 km/h (in 4 @ 6800 r/min)
Die top die je op in carbase vindt klopt wel hoor! Voor mijn auto is het 178 km/h, en de mijne loopt 187-188 echte kilometers per uur!
Bij mij voor de deur op de a12 heb je dus trajectcontrole.
Dan is het gewoon SUPER om ingehaald te worden als je 125 rijdt ( je krijgt pas een boete vanaf 129)
Pas nog een of ander japans bakkie dat de hele tijd aan het kleven was bij me. Ik irritant links blijven en vlak voor de trajectcontrole toch maar naar rechts, en ja hoor, hij gaf gas, denk dat ie met 160 door de trajectcontrole reed.
Mekkio wrote:En dan nog. 167 is de theoretische snelheid die de motor zou kunnen halen. In de praktijk ligt de top ergens rond de 160, dus als je 145 haalt, vind ik dat je auto best wel goed ingereden is. Aangezien je meestal 20 km af moet trekken van je absolute top...
haha, 20 km aftrekken van je absolute top? de top die ze opgeven is geen theoretische topsnelheid, dat is getest met een proef-axje!
de theoretische top is je overbrenging * je max toerental.
Bij een standaard 1.1 injection met 4-bak is dat zo'n 190-195 km/h (in 4 @ 6800 r/min)
Die top die je op in carbase vindt klopt wel hoor! Voor mijn auto is het 178 km/h, en de mijne loopt 187-188 echte kilometers per uur!
Et zal allemaal wel, maar ik weet iig dat mijn auto de top van et boekje niet haalt
Mekkio wrote:En dan nog. 167 is de theoretische snelheid die de motor zou kunnen halen. In de praktijk ligt de top ergens rond de 160, dus als je 145 haalt, vind ik dat je auto best wel goed ingereden is. Aangezien je meestal 20 km af moet trekken van je absolute top...
haha, 20 km aftrekken van je absolute top? de top die ze opgeven is geen theoretische topsnelheid, dat is getest met een proef-axje!
de theoretische top is je overbrenging * je max toerental.
Bij een standaard 1.1 injection met 4-bak is dat zo'n 190-195 km/h (in 4 @ 6800 r/min)
Die top die je op in carbase vindt klopt wel hoor! Voor mijn auto is het 178 km/h, en de mijne loopt 187-188 echte kilometers per uur!
Et zal allemaal wel, maar ik weet iig dat mijn auto de top van et boekje niet haalt
Ik durf hier op de snelweg niet zo hard te rijden, er wordt best wel veel gecontroleerd, dan weet ik mijn top toch liever niet.
Ik bedoelde eigenlijk dat ie naar de 140 toe nog redelijk doortrekt (zover dat kan bij een 1.1 ) maar richting de 150 gaat toch wel iets langzamer.
Ik heb wel laatst de snel met navigatie gecontroleerd en hij wijkt bij 130 ongeveer 3 km/h af, dus wat ik op mijn tellertje lees komt wel in de buurt van echte kilometers
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
bad_my84 wrote:Ik durf hier op de snelweg niet zo hard te rijden, er wordt best wel veel gecontroleerd, dan weet ik mijn top toch liever niet.
ik kan ze bijna dromen bij jullie op de snelwegen het zijn altijd dezelfde plekken achter de rietkraag voor/op tankstation terrein (vanaf eindhoven gezien) en THV airport
Gisteren ingehaald door een POLO Hij ging vol over een pittige drempel , waar ik flink moet afremmen omdat anders m,n 195 brede banden achter giganties aanlopen
Ik reed vandaag ff in de Partner van mijn werk en toen werd ik ingehaald door een zwarte AX met rode velgen/wieldoppen. Was in Amersfoort op de stadsring (bij al die flitspalen) Iemand van hier?
Anouschka wrote:Ik reed vandaag ff in de Partner van mijn werk en toen werd ik ingehaald door een zwarte AX met rode velgen/wieldoppen. Was in Amersfoort op de stadsring (bij al die flitspalen) Iemand van hier?
ik werd ingehaald door een kleuter met zijwieltjes toen ik mijn auto voor de eerste keer sinds maanden eens buiten zijn hok duwde. gelijk erg frustrerend whahaha.. binnenkort karresoriewerk
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.