Ik vind het wel gezellig hier!
Moderators: Rock's, webmasters
Ik vind het hier ook geweldig! En als je iets vraagt, al is het maar iets simpels dan krijg je tenminste normaal antwoord. En krijg je tenminste geen opmerkingen in de trant van : Snap je dat niet eens? Wat een loser ben je dan! (Nou ja, zoiets dan, jullie snappen het vast wel!
)
Enige nadeel van hier vaak komen is dat je steeds weer wat leuks ziet. En dan het commentaar van mn ouders: Heb je nu nog niet genoeg aan dat ding verandert????

Enige nadeel van hier vaak komen is dat je steeds weer wat leuks ziet. En dan het commentaar van mn ouders: Heb je nu nog niet genoeg aan dat ding verandert????
Anouschka wrote:Ik vind het hier ook geweldig! En als je iets vraagt, al is het maar iets simpels dan krijg je tenminste normaal antwoord. En krijg je tenminste geen opmerkingen in de trant van : Snap je dat niet eens? Wat een loser ben je dan! (Nou ja, zoiets dan, jullie snappen het vast wel!)
ja... je missie zal elke keer bijgesteld moeten worden... Alsof het automatisch gebeurt.
Next mission: NEON???
daarna???

Dat merk ik ook best wel. Ik heb 'm puur gekocht als een economisch autootje om mee naar m'n werk te gaan. Maar ik betrap me erop dat ik die dikke BMW al een paar dagen heb laten staan en lekker met de AX overal naartoe ga.
Kleine dingetjes probeer ik netjes te repareren en heb heel het interieur gereinigd. Tja, het is maar goedkoop en toch brengt het je overal waar je heen wil. Dus ben er best zuinig op! Heb je er toch meer plezier van denk ik zo.
Kleine dingetjes probeer ik netjes te repareren en heb heel het interieur gereinigd. Tja, het is maar goedkoop en toch brengt het je overal waar je heen wil. Dus ben er best zuinig op! Heb je er toch meer plezier van denk ik zo.
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991
-
- AX Master Spammer
TB wrote:Dat merk ik ook best wel. Ik heb 'm puur gekocht als een economisch autootje om mee naar m'n werk te gaan. Maar ik betrap me erop dat ik die dikke BMW al een paar dagen heb laten staan en lekker met de AX overal naartoe ga.
Idd, als je dr een beetje netjes op bent, dan heb je dr stukken meer plezier van, zelf heb ik qua uiterlijk weinig meer te doen behalve dan een keertje goed polijsten, roest e.d heb ik niet meer, dat is allemaal verholpen.
Ben nu van binnen een beetje bezig om het luxer te maken.
Wat ik nog te doen heb:
Regensensor inbouwen, deze functioneert al wel met een converter die ik gemaakt heb (in type1 AX past ie zo in, type2 weer niet natuurlijk)
Electrische ramen inbouwen, alle kabels e.d heb ik al, alleen een kwestie van kabels leggen, wil ik gelijk combineren met speakers in de portieren.