Ik vind het wel gezellig hier!

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

TB
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by TB »

Is toch ook wel een beetje een liefhebberij/ hobby voor de meeste mensen hier denk ik.
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Ik vind het hier ook geweldig! En als je iets vraagt, al is het maar iets simpels dan krijg je tenminste normaal antwoord. En krijg je tenminste geen opmerkingen in de trant van : Snap je dat niet eens? Wat een loser ben je dan! (Nou ja, zoiets dan, jullie snappen het vast wel! :wink: )

Enige nadeel van hier vaak komen is dat je steeds weer wat leuks ziet. En dan het commentaar van mn ouders: Heb je nu nog niet genoeg aan dat ding verandert????

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Anouschka wrote:Ik vind het hier ook geweldig! En als je iets vraagt, al is het maar iets simpels dan krijg je tenminste normaal antwoord. En krijg je tenminste geen opmerkingen in de trant van : Snap je dat niet eens? Wat een loser ben je dan! (Nou ja, zoiets dan, jullie snappen het vast wel! :wink: )

Enige nadeel van hier vaak komen is dat je steeds weer wat leuks ziet. En dan het commentaar van mn ouders: Heb je nu nog niet genoeg aan dat ding verandert????

ja... je missie zal elke keer bijgesteld moeten worden... Alsof het automatisch gebeurt.

Next mission: NEON???

daarna??? :) :)

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Dat moet ik nog even aanpassen :wink:

Neon zit er al onder namelijk, volgende missies zijn meer en betere audio, als het even kan een kofferbakspoiler en in ieder geval nog verlagen!

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

tis een verslaving en dat is het :wink:
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

TB
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by TB »

Dat merk ik ook best wel. Ik heb 'm puur gekocht als een economisch autootje om mee naar m'n werk te gaan. Maar ik betrap me erop dat ik die dikke BMW al een paar dagen heb laten staan en lekker met de AX overal naartoe ga.

Kleine dingetjes probeer ik netjes te repareren en heb heel het interieur gereinigd. Tja, het is maar goedkoop en toch brengt het je overal waar je heen wil. Dus ben er best zuinig op! Heb je er toch meer plezier van denk ik zo.
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

TB wrote:Dat merk ik ook best wel. Ik heb 'm puur gekocht als een economisch autootje om mee naar m'n werk te gaan. Maar ik betrap me erop dat ik die dikke BMW al een paar dagen heb laten staan en lekker met de AX overal naartoe ga.

Kleine dingetjes probeer ik netjes te repareren en heb heel het interieur gereinigd. Tja, het is maar goedkoop en toch brengt het je overal waar je heen wil. Dus ben er best zuinig op! Heb je er toch meer plezier van denk ik zo.

Idd, als je dr een beetje netjes op bent, dan heb je dr stukken meer plezier van, zelf heb ik qua uiterlijk weinig meer te doen behalve dan een keertje goed polijsten, roest e.d heb ik niet meer, dat is allemaal verholpen.
Ben nu van binnen een beetje bezig om het luxer te maken.

Wat ik nog te doen heb:
Regensensor inbouwen, deze functioneert al wel met een converter die ik gemaakt heb (in type1 AX past ie zo in, type2 weer niet natuurlijk)
Electrische ramen inbouwen, alle kabels e.d heb ik al, alleen een kwestie van kabels leggen, wil ik gelijk combineren met speakers in de portieren.

Post Reply