Ik word net wakker. Ik ben met een groepje maten wezen stappen in Gemert naar de Time Out Opzich wel erg leuk tentje alleen is het zo'n pokke eind rijden over die provinciale weg...
komend weekend ga ik bij denny op ziekenbezoek en bij Joost mn koni's ophalen (en wellicht de achterste er al opzetten) Voor de rest ga ik denk ik mn mistlampen aansluiten en een beetje troep opruimen onder mn motorkap. Als ik er nog aan toe kom ga ik wat gaatjes dichtlassen denk ik.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:komend weekend ga ik bij denny op ziekenbezoek en bij Joost mn koni's ophalen (en wellicht de achterste er al opzetten) Voor de rest ga ik denk ik mn mistlampen aansluiten en een beetje troep opruimen onder mn motorkap. Als ik er nog aan toe kom ga ik wat gaatjes dichtlassen denk ik.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
dit weekend (en volgende week) gaan wij naar istrie (kroatie) Zelf rijden met een mercedes sprinter bussie en ford sierra. 1400km hoppa. Heb er zin in! mzls
Mijn weekendplanning is in een klap gewijzigt. Ik ga schade herstellertje spelen.
Morgen weer hobby'en aan de mazda(en ik had em nog zo gezegd van een saxo te kopen ) van een maat van me Word weer dikke pret, hou wel van sleutelen (ok, alle begin is moeilijk ) Zondagavond op stap Moet toch eens een vriendin zoeken... Iemand er ??n op overschot??? (knappe zussen zijn ook welkom )