Losroyos wrote:Zevenaar is bekent.
20% PvdA (jammer)
19% VVD (kan ik mee leven)
18% CDA (Balkende is toch al opgestapt, slaat nergens op.)
15% Pvv (zelf gestemt op)
Balkende is afgetreden dus dan moet de partij ook maar weg? ze hadden 41 zetels afgelopen jaar waarvan JP er maar 1 was, beetje scheef om te zeggen dat het nu niet meer deugd
rest doet er niet toe. dat zijn de 4 hoogste hier uit de gemeente.
@happytree
Ik voel me ook wel is gediscrimineerd, maak ik er een probleem van nee.
Hoe zou turkije der uit zien als we daar kerken bouwen, molens neer zetten tulpen laten groeien en 1/4de van de bevolking in een overal met klompen ging lopen. dat past daar toch ook niet thuis.
Maar goed, een moskee hoort hier gewoon niet. ik vind het ook niet mooi. En zoals hier in zevenaar, daar zitten ze gewoon in een oude school. dat is voor hun de moskee, ja die school staat er toch. dus waarom zou dat plat moeten om er voor miljoenen een moskee te laten plaatsen. in die oude school kunne ze toch ook bidden.
En ik heb niks tegen de goeie hard werkende buitenlander hier in nederland, Maar wel tegen die mensen die zich niet willen aanpassen aan hier, beetje uitkering lopen te trekken die wij betalen, en winkels en weet ik het overvallen, Dus de hard werkende mogen wel blijven maar waarom kunne de slechte niet weg.
So what? je doet net alsof hun hier alles naar hun hand zetten wat totaal onzin is, een moskee hebben ze nodig voor hun religie en dat mag iedereen hier gelukkig zelf bepalen wel vind ik het ernstig als mensen hun geloof op anderen/politiek gaan betrekken, en verder ben ik ook wel voor een wat harder nederland hoor! maar iemand die hier al geboren is (de huidige marokaanse jongeren) zijn hier geboren en net zo nederland als jou en mij op papier die kan je niet zomaar eruit gooien.
En de nederlanders die dat soort dingen doen moeten ze gewoon een lange tijd opsluiten en daar maar laten werken voor hun geld.
Helemaal mee eens gevangenissen horen niet zoveel geld te kosten zoals wat het nu wel kost! laat ze werken anders geen eten/naar buiten/ tv/telefoon/bezoek
Nou lijk ik hier miss racistissh maar dat ben ik niet. ook hun geef ik gewoon een kans, en heb miss wel een vooroordeel maar ja wie niet. maar ik geef ze gewoon een gelijke kans net als ik iedereen een kans geef.
Je spreekt jezelf tegen je hebt een vooroordeel maar je geeft ze wel een kans? voor die mensen niet heel makelijk en omdat iedereen/veel mensen een vooroordeel hebben is dat een soort vrijbrief? laat al die nederlanders eens naar zichzelf kijken wat hun eraan kunnen doen ipv alleen te wijzen
Maar, genoeg hier over, bij de stemwijzer bij mij kwam er pvv uit, ik heb het nog is nagekeken de standpunten en ik was het der wel mee eens. als 2de kwam pvda, maar ik vertrouw die Cohen niet zo als hoogste man. 3de was VVD, maar die had 3 punten minder. en op 24 punten vind ik dat best veel.
Haha op 1 Pvv en 2 Pvda 2 hele uiterste als het om immigratie gaat, en wilders mee vertrouwen als Cohen?