Vakantie bestemming voor 2010
Moderators: Rock's, webmasters
Damn! Dat vliegveld ligt midden in de stad!!!!!
Dat verhaal van die chaos en neerstorten enzo is ook niet best voor m'n vertrouwen in de eerste keer vliegen.
Ach ja, das een betere start dan het orginele plan: op de eerste vlucht meteen parachutespringen. Van liefde ga je rare dingen doen
Dat verhaal van die chaos en neerstorten enzo is ook niet best voor m'n vertrouwen in de eerste keer vliegen.
Ach ja, das een betere start dan het orginele plan: op de eerste vlucht meteen parachutespringen. Van liefde ga je rare dingen doen

AX GTI '91
Vrijrijden.nl kan je eens op zandvoort rijden!Pius wrote:Dat wordt zeer waarschijnlijk Engeland. Weet nog niet zeker of de AX ook mee gaat
Overigens hoorde ik dat er in Engeland soortgelijke circuits zijn als de Nurburgring in Duitsland. Heeft iemand daar ervaring mee. Ik ben namelijk al zo vaak op die Nurburgring geweest dat ik wel eens wat anders wil
Hoeveel rondjes ring heb je al gedaan? en met een ax?
Als ik een beetje doorpak is de Mini op tijd klaar om ons weer eens naar Engeland te vergezellen.
Ja; krap en weinig comfort, maar met een (èchte!) Mini naar Albion is echt retegeinig.
Aangezien we de hele zuidkust nu wel gezien hebben, en Oost-Engeland ook gaan we dit keer naar Wales ofzo.
Als tweede optie: eiland-hoppen voor de franse kust.
Dus Guernsey, Jersey en Aulderney.
Als laatste optie: met de CX naar La Douce France
Ja; krap en weinig comfort, maar met een (èchte!) Mini naar Albion is echt retegeinig.
Aangezien we de hele zuidkust nu wel gezien hebben, en Oost-Engeland ook gaan we dit keer naar Wales ofzo.
Als tweede optie: eiland-hoppen voor de franse kust.
Dus Guernsey, Jersey en Aulderney.
Als laatste optie: met de CX naar La Douce France
AX 1.0E '87
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
Heb een rondje of 5 gedaan volgens mij. Ik ben er 4x geweest, waarvan 1x met de AX. Hij is er toen zelf niet opgeweest omdat hij problemen had met (hoe verrassend) de homokineten. Ben er toen met een mazda 121 opgeweest en dat was ook wel een unieke ervaringHappytree wrote:Vrijrijden.nl kan je eens op zandvoort rijden!Pius wrote:Dat wordt zeer waarschijnlijk Engeland. Weet nog niet zeker of de AX ook mee gaat
Overigens hoorde ik dat er in Engeland soortgelijke circuits zijn als de Nurburgring in Duitsland. Heeft iemand daar ervaring mee. Ik ben namelijk al zo vaak op die Nurburgring geweest dat ik wel eens wat anders wil
Hoeveel rondjes ring heb je al gedaan? en met een AX?

is vrouwlief zo erg dat je tijdens de vliegreis altijd nog de optie wilt hebben om uit het vliegtuig te kunnen springen?Tijmen wrote: Ach ja, das een betere start dan het orginele plan: op de eerste vlucht meteen parachutespringen. Van liefde ga je rare dingen doen
pas je op voor mensen met een litteken bij hun oog?MNM(tm) wrote:Drie weken Aruba!

Spreken is goud, Ductape is zilver.
Achteraf had zij best mogen springen... zonder parachuteDuFF wrote:is vrouwlief zo erg dat je tijdens de vliegreis altijd nog de optie wilt hebben om uit het vliegtuig te kunnen springen?Tijmen wrote: Ach ja, das een betere start dan het orginele plan: op de eerste vlucht meteen parachutespringen. Van liefde ga je rare dingen doen

AX GTI '91