verbruik Ax GT
Moderators: Rock's, webmasters
nou ik heb toen straks getankd en de i op 8 was iets overdreven. Ik deed 360,2km op 38,82 liter = 1 op 9,27.
Ter vergelijk, afgelopen zomer (wel snelweggebruikt) deed ik 1 op 14,2 dus iets is er niet helemaal top.
Als ie koud is rijdt hij idderdaad kl*te (inhouden stotteren, soms zelfs afslaan).
Doet kleppenstellen iets aan je verbruik. das bij mijn 25000 km zeker niet gedaan?
Ter vergelijk, afgelopen zomer (wel snelweggebruikt) deed ik 1 op 14,2 dus iets is er niet helemaal top.
Als ie koud is rijdt hij idderdaad kl*te (inhouden stotteren, soms zelfs afslaan).
Doet kleppenstellen iets aan je verbruik. das bij mijn 25000 km zeker niet gedaan?

Nou dan is t duidelijk, je lambda gewoon overledenJochem86 wrote:nou ik heb toen straks getankd en de i op 8 was iets overdreven. Ik deed 360,2km op 38,82 liter = 1 op 9,27.

Gauw vervangen anders rijd je je motor aan gort.
Kleppen stellen doet niets met je verbruik, en lekke kop ook niet veel hoor

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Om maar eens dit topic omhoog te halen, mijne haalde de eerste rit na de autobahn mooi 1:14.5! Wel aan een stuk door kunnen rijden.
Maar m'n lambda vertrouw ik toch niet helemaal, zeker niet omdat ik dus wel redelijk last heb van benzinedampen. Heb ik overigens ook wel in de 1.1, maar niet zo erg eigenlijk...
Maar m'n lambda vertrouw ik toch niet helemaal, zeker niet omdat ik dus wel redelijk last heb van benzinedampen. Heb ik overigens ook wel in de 1.1, maar niet zo erg eigenlijk...
Haha, ik heb er ook wel 1..
GT (carb) lijkt 1 op 8 te hebben gelopen
Als injectie haalde die de 1 op 14
GT (carb) lijkt 1 op 8 te hebben gelopen

Als injectie haalde die de 1 op 14

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ik heb een benzine verbruik van 1 op 13 ongeveer en dan rijden we echt niet rustig! (de koppakking zit er ook aan te komen, wordt al aardig VET!)Pgoddijn wrote:Maar had je toen ook last van een te hoog benzineverbruik? Ik rij toch zuiniger dan ik zelf had kunnen hopen...
Maar af en toe met koude motor houd ie iets in, en hij stinkt

Citroën Bx Sport mk2 (van mij)
Citroën Ax GT chic (pink) (van me vrouw)
Citroën Ax GT chic (pink) (van me vrouw)