De Grote beurt

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

kevin.broke wrote:haha, binnenkort toch eens wat bumpertjes meenemen als ik weer in de buurt van die Zeeuwse Volcane van je ben :twisted:
Welke Zeeuse Volcane? :?: :dontknow:
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

En ja hoor, het ziet er weer niet uit...... (al kijkend naar DGB... :? )

-edit-

Wat een enorm gave auto krijgt ze weer! Bij Pimp my ride had degene een enorm vette bak gekregen, terwijl je bij DGB een standaard ZX krijgt. Wat zou zo'n ding waard zijn?
AX GTI '91

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Hetzelfde als wat een gemiddelde AX/BX tegenwoordig 2e hands kost.
Erg weinig, tot de eerstvolgende apk...

Tot nu toe heb ik drie dgb auto's in het echt gezien, spuiten kunnen ze ook al niet. Zag er echt niet uit.
In de allereerste serie hadden ze een 2cv gepimpt. Waren ze alleen vergeten dat eendjes luchtgekoeld zijn bij het pimpen van de grille... :?
Deejee (een lokale maat van mij en eendenlasser) heeft daar nog een tijdje de slijpschijf op losgelaten zodat het eendje weer wat lucht kon krijgen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

zolang ze de autos maar heel snel laten zien, lijkt het net heel wat..

gisteren ook weer met dat paneel op het dashboard.. euhm, zitten daar niet de luchtroosters voor de verwarming?
en wat is het doel van nepspeakers op de deuren? :shock:
of een DVD speler voor de achterbank, waar je door de kuipstoelen niet meer kan komen..
het exterieur vd auto vond ik nog best netjes, op de blauwe lichtjes in de spiegels na. (vind oom agent ook neit leuk trwns)

overigens; DGB deed nou net alsof ze zelf hadden bedacht dat dat meisje een nieuwe auto moest.. maar ze was toen bij Giel (3fm) in de uitzending.. samen met die presentatrische (telefonisch) en in eerste instantie kon er niets.. totdat Giel dus beetje stennis ging lopen schoppen dat ze dat niet konden maken.. en nu doen ze opeens alsof het hun idee is :?
Image

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

je kunt nog beter science fiction films gaan kijken, want die geloof ik nog meer dan al die andere pauperzooi zoals DGB, gouden kooi, en al die andere falikante bullcrap :x

zo, scotty, beam me up.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Post Reply