kun je niet kiezen met iets? vertel het hier!:
Moderators: Rock's, webmasters
Rio97 wrote:Ik vind die velgen uit je post van 6:13 erg dik.
En dan in het wit onder een blauwe auto... top!
Maar ik sowieso een liefhebber van dunne spaken.

Exact zelfde gedachte hier!!!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX super weirdo
6.13 .... zijn dat de Team Dynamic's Pro race 1.2 ?

Op het plaatje zien ze er iets minder uit in wit dan in zilver
Is net als de compomotive een wiel uit de competitie serie... lichtgewicht en supersterk geloof ik
- Ik zoek dus een wiel met een lekker diep hart ..... (net als ik
)
- Ik ben een 5 spaak liefhebber, maar bij 18" begint een 6 of 7 spaaks mooier te worden
- Hij moet lekker strak zijn met niet teveel poespas (net als ik
)
- Racy, en toch chique (net als ik
)
- Lekker fors en stevig (net als ik
)

Op het plaatje zien ze er iets minder uit in wit dan in zilver

Is net als de compomotive een wiel uit de competitie serie... lichtgewicht en supersterk geloof ik

- Ik zoek dus een wiel met een lekker diep hart ..... (net als ik

- Ik ben een 5 spaak liefhebber, maar bij 18" begint een 6 of 7 spaaks mooier te worden
- Hij moet lekker strak zijn met niet teveel poespas (net als ik

- Racy, en toch chique (net als ik

- Lekker fors en stevig (net als ik

Last edited by Rock's on TueDec11, 2007 8:25:04 PM, edited 2 times in total.

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
WOW aad!
zal ik eens proberen ze eronder te soepen?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX super weirdo
GNA !grietje wrote:WOW aad!
zal ik ff een goed prentje van de mazzie zoeken...

Edit...

Sorry dat ik mijn mazdagezeik hier voer..... tis hier gewoon veel gezelliger

Heeft iemand nog zo'n C5 logo over...dan kan ik hem omwisselen met het mazdalogo

Echt jammer dat ik niet zelf kan shoppen... kep nog een geweldig idee voor de AX, maar weet niet of dah verstandig is...

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
ff eten hoor 
dan zal ik es soepen

dan zal ik es soepen