Stel je hebt ....

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis

Post by 2Black »

Ik kan me wel vinden in Glenn's keuze.

De Avantime is een unieke auto en de ontwerper had de mooiste ontwerp-opdracht van de afgelopen jaren.
"Maak een ruimte-coupé voor het top-segment" was ongeveer de vraag, en dat is precies wat hij heeft gedaan.
Het is een soort ruimteschip meets aquarium meets 4 persoons lounge, en dat op 4 wielen.

Kortom ik koop een Avantime voor ca. €18.000, gooi daar maandelijks iets van €1000 benzine in om van de resterende €20.000 mijzelf een jaar lang in alle luxe van locatie te veranderen.
Daarna bewaar ik'm gewoon, de prijzen van die dingen beginnen namelijk al te stijgen. Het was al een klassieker op de dag dat'ie uitkwam.

Hier een plaatje van binnen:

Image
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

citrofenwick
Total admin
Total admin

Post by citrofenwick »

C4 by Loeb
omdat hij vet en snel is :D
En ja, ik zou er elke dag mee rijden

en met de rest van het bedrag zou ik hem nog wat sneller maken en optisch nog wat mooier maken.

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste

Post by CitroCin »

Tjemig, wat een moeilijke vraag, er zijn zoveel dingen die ik zou willen, te beginnen met een AX natuurlijk, volledig strippen, doorlassen, laten verzinken, mooie kleur spuiten en geheel nieuw opbouwen, leren/alcantra bekleding erin (beige) ook het dash in die kleur en een 1.4 erin die geheel uitgebalanceerd is (bleuprinten) lichtelijk laten tunen tot zo'n 90 PKtjes en nog wat leuke dingetjes maar dat later.

Waarom nou een AX??? SIMPEL in het onderhoud zijn ze niet duur, ze rijden heerlijk en een compleet nieuwe AX die je zelf kan samen stellen, dat is toch prachtig, het komt er op neer dat ik de komende 10 jaar niet echt groter ga rijden, dat heb ik al gedaan en als ik zie wat ik nu kwijt ben aan de AX aan vaste lasten :D :D Man man man wat een wereldkar!!!!

Voor de rest ga'k nog wel ff denken wat er nog meer mee kan gedaan worden :D

PS ik ben et Paul (geen zin om uit en in te loggen :roll: )
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

Post Reply