Ben een paar maanden na de aanschaf van m'n eerste Volcane lid geworden van de ANWB. Heb ze ook nog nooit nodig gehad.
(Tjah, w'rom zou het als je 2x Citroën AX rijdt? )
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Tja niet meer dus. Was wel ANWB lid. Als ik ze nodig had was het altijd wel gezellig wat gezelschap tijdens het sleutelen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
ik zie 't al voor me, sander die op een pechstrook ergens zijn aandrijfassen vervangt, en de anwb belt of die een bakje eronder kunnen houden tegen het eventueel morsen van de bak-olie
Ik heb een soort van prive sleepdienst en altijd een koffertje met gereedschap achterin, dus voor mij geen lidmaatschap..... wat zou zo'n anwb man zeggen als hij een 16v in een ax ziet liggen? Ik vraag me af of je dan uberhaupt wel geholpen word....
peter wrote:Ik heb een soort van prive sleepdienst en altijd een koffertje met gereedschap achterin, dus voor mij geen lidmaatschap..... wat zou zo'n anwb man zeggen als hij een 16v in een AX ziet liggen? Ik vraag me af of je dan uberhaupt wel geholpen word....
hun werk is zorgen dat het vervoermiddel van de klant weer rijdbaar te maken is, met alle hulpmiddelen die ze op dat moment voor handen hebben, al is het maar om te zorgen dat je van de pechstrook kan doorrijden tot de eerstvolgende garage.
het is hun taak niet om te oordelen dat er een ander blok onder de motorkap ligt.
Twee jaar lid en twee keer nodig gehad. Alebij met mijn 1.1i. De eerste keer viel de miden pijp uit de achterdemper, na het wasen bij een was straat (doe ik nooit meer). met wat metal draad zo verholpen.
De tweede keer was de AX al in handen van mijn oom. De dynamo ging stuck dat constaterde ik en de ANWB heeft aleen de Accu vol geladen zodat we thuis konden komen.
Ben ook gewoon lid. Gewoon just to be sure... 1x heb ik ze opgeroepen. Toen mijn auto in de zon stond en er liters benzine uit begonnen te stromen. Was gewoon niet meer te stoppen en die man van de ANWB wist ook niet wat ie zag.
Voor de rest gewoon fijn gevoel dat je altijd weer thuis komt.