Ik verdun het zelf niet, koop lekker gemakkelijk een grote fles bij de Shell en gooi die er lekker in. (Ik ben erg luiHandjes wrote: Da's nog sneeuw van vannacht zeker. Het schijnt echt enorm te gaan sneeuwen in de loop van de middag.
Ik zie bijna heel Zuid-Holland hier... Ben benieuwd.
Misschien te veel verdund geweest?
SNEEUW
Moderators: Rock's, webmasters
-
RollieBollie
- Vlotte starter

-
citro-power
- AX Master

Sinds korte tijd krijg ik van me ma, uit de kluiten gewassen komkommers voorgeschoteld, gekweekt op een BIOLOGISCH veldje bij ons in de tuin. Wat voorheen onze kern-afval dump was... ik begin nu in korte tijd flink te groeien en steek daarom me kop voortaan door me dak heen, maar nu is het zo koud, krab ik me dak, anders is da zou koud voor me oren!!Daak? Wat is dit voor turbo taal joh...
Als je "dak" bedoeld... Dat doe ik nooit....
ax powah
ps snappie brutus
Mzzls Geert

Wie niet snel is.......is laag!!
Wie niet snel is.......is laag!!
-
arnie
- AX super weirdo

Hey sneeuwt hier echt verschrikkelijk hard 
Toen ik zat te eten rond een uur of half 7 was er nog niks te zien. Ik ben na het eten gelijk naar boven gegaan en achter de pc gaan zitten. Ik kijk ongeveer uurtje geleden naar buiten en het sneeuwt me een partij hard hier! (het is nu 19:55)
dat wordt straks flink gummen

Toen ik zat te eten rond een uur of half 7 was er nog niks te zien. Ik ben na het eten gelijk naar boven gegaan en achter de pc gaan zitten. Ik kijk ongeveer uurtje geleden naar buiten en het sneeuwt me een partij hard hier! (het is nu 19:55)
dat wordt straks flink gummen
Freude am Fahren.
-
Onbeperkt_AX
- AX Starter

met 195 bandbreedte op een sneeuwijsbaan is dikke pretJoost wrote:ik heb idd mijn lol ook al gehad lekker safe met de nixan
/edit: ik las net nog een keer alsof ik 195 km /uur reed
Last edited by Joost on ThuJan29, 2004 9:52:28 AM, edited 1 time in total.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
citro-power
- AX Master

-
Master Lee
- Moderator

na ik vond sneeuw heel leuk en aardig maar sinds vanmorge dus echt nie meer kl*te zooi
kom het parkeerterein op gereden wil een hakse bocht neme maar me auto rijdt gewoon recht door
net voor de bocht gaat me voorkant net om en kom met me voor wiel tegen de
stoeprand eerste gezicht niks te zien schade valt mee (dacht ik)...
half 5 ga naar huis toch nog ff bij me voorwiel kijken ziek dat er echt een grote beschadiging op zit hele kras...
na ik naar huis rijden merk ik ook dat ineens me stuur mega scheef staat
dus morge gaat ie naar de garage om te zien wat er nou stuk of krom is en wiele worden weer gebalanceerd
wordt vervolgd....
kom het parkeerterein op gereden wil een hakse bocht neme maar me auto rijdt gewoon recht door
half 5 ga naar huis toch nog ff bij me voorwiel kijken ziek dat er echt een grote beschadiging op zit hele kras...
dus morge gaat ie naar de garage om te zien wat er nou stuk of krom is en wiele worden weer gebalanceerd
wordt vervolgd....
-
manuarmata
- AX liefhebber

deze morgen een flinke sneeuwbui gehad, mijn sloten vastgevroren,
met de soldeerlamp was dat heel snel opgelost
, daarna wat gespeeld met de handrem om vervolgens tegen 25 Km / h naar m'n werk te sjokken achter een supervoorzichtige ouwe &?'"?(''
. veel te laat natuurlijk, uiteindelijk nog wat sneeuwballen gedeeld met de dierbare collega's.
eens thuisgekomen een uitnodiging gevonden voor de keuring,
Dat het maar vlug lente is.
eens thuisgekomen een uitnodiging gevonden voor de keuring,
Dat het maar vlug lente is.
saxo 16v + musketier uitlaat + open luchtfilter = nog steeds en prima wekker voor de hele buurt
www.saxoclubvlaanderen.tk
www.saxoclubvlaanderen.tk