Leuk, ooit had ik een dergelijk glas! Was ongeveer de helft kleiner.
Ik zei dus ook altijd met gemak dat ik dagelijks hooguit 1 glas cognac dronk..., dat de fles na 2 dagen leeg was vertelde ik er niet bij .
In Barcelona werd mij een leeg rode wijn glas voorgezet nadat ik een single malt had besteld. Met veel show werd de fles whisky los gemaakt en begon de ober in te springen. Toen er ongeveer een 3-dubbele whisky in zat heb ik de ober gezegd dat hij moest stoppen met inschenken. Hij stond mij raar aan te kijken en probeerde nog een keer bij te schenken. Gelukkig hielp het om mijn hand op het glas te leggen.
Zo, vandaag was een mooi moment om 2 waardebonnen van de lokale whiskyboer, die ik voor mijn verjaardag heb gekrege, te gaan verzilveren. Uiteindelijk is de keuze gevallen op een mooie fles Port Askaig van 17 jaar oud. Ik heb er net een glaasje van ingeschonken en zit er heerlijk van te genieten
Een echte omfietswijn volgens het kaartje in de winkel.
Alhoewel ik persoonlijk die term eerder associeerde dat je juist omfietst om bepaalde zaken te ontlopen. Zoals niet langs het Politiebureau fietsen als je licht het weer 's niet deed.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Nu weer een bakkie bagger koffie. Moest ook nog uit een automaat verderop gehaald worden om dat de automaat bij ons kapot is.
Maar ik ben me al wel lekker aan het verheugen op de whisky die nu onderweg is Als het mee zit, dan komt vandaag mijn flesje Laphroaigh Triple Wood aan