Losroyos wrote:Maar ik ben gewoon echt al 2 jaar aan het zoeken naar een vette AX :$ Nooit echt een gezien waarvan ik meteen had WOOOW Hebbe hebben hebbe. tot dat ik die zeg.
Was het dan geen idee 2 jaar terug een goede basis te kopen die naar eigen smaak aan te passen in 2 jaar tijd kun je heel wat bereiken...
MBa@NL wrote:
Was het dan geen idee 2 jaar terug een goede basis te kopen die naar eigen smaak aan te passen in 2 jaar tijd kun je heel wat bereiken...
MBa@NL wrote:
Had misschien wel gekunt, maar niet zonder geld
zonder geld kun je ook niet iets kopen wat al "af" is
MBa@NL wrote:
Had misschien wel gekunt, maar niet zonder geld
zonder geld kun je ook niet iets kopen wat al "af" is
Nou heb ik wel geld. Anders dan ga ik niets proberen te kopen :PMocht het die blauwe niet worden, 17km hiervandaan staat ook een 1.1 dan word het miss die.
Tja, hopelijk heb je dan maar snel je rijbewijs, weet niet waar ik nu was geweest als ik hem niet had (ja, thuis )...
@Browny:
Die bandjes onder mijn auto doen het redelijk in de sneeuw. Als ik een half rondje achter een 4x4 loop (na 3 rondjes) vind ik dat toch een redelijke prestatie .
Waarschijnlijk heb je wel gelijk, liever de opslag in. Maar ik moet eigenlijk gewoon goeie velgen met een winterband eromheen hebben . Maar waarom zouden ze gaan scheuren?
Met de huidige winter kun je sneeuw foto's maken tot je een ons weegt, maar deze vond ik wel weer fraai genoeg om te posten.
Voor het afgelopen weekend gemaakt:
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.