Zo, ben alweer enkele uurtjes bezig, maar heb net na een bak koffie besloten dat ik voor de rest van de dag overstap op Hero Fruit&Co Aardbei Sinaasappel. Weer eens wat anders, en koffie laat zo'n mooie aanslag achter op je tanden. Normaliter geen probleem, maar moet naar de tandarts vanmiddag
Vanavond zowaar eens een WITTE wijn, dat komt zelden of nooit voor.
Smaakt me uitstekend, een "Muscadet sur lie" van anonieme supermarkt kwaliteit. Was aangeschaft voor m'n schoonouders die hier afgelopen zondag waren maar die bleken champagne bij zich te hebben....
MiXXed up Energie Drank Classic... Lidl versie goedkope redbull... Best ok, beter dan EuroShopper
Komt goed uit, nog nooit eerder gedronken en meteen een tray gekocht
beefy wrote:rodenbach, een streekbiertje met een zuur smaakj.
jullie weten niet wat je mist
Ik denk dat je op 1 van de komende meeting dan toch een paar flesjes mee moet nemen
Nu weer aan de automaatkoffie. De afgelopen weken in Italië de nodige flessen Prosecco leeggemaakt. Smaakt prima als je hier wat Aperol bij in knikkert.
Gisteren is mijn fles Laphroaig Cairdeas van dit jaar binnengekomen. Een limited editie voor de Friends of Laphroaig. De 4.000 flessen waren binnen 3 1/2 dag uitverkocht.
Gisteravond uiteraard een glaasje geproefd samen met een glaasje van de editie van vorig jaar. Die van dit jaar is lekkerder
Gelukkig ben ik hier in huis de enige die 't drinkt!
En nog een geluk dat ik niet de fles leeg hoef te drinken voordat ik naar bed mag...Anders zou 't een 'gezellige' avond worden denk ik...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning