Gratis veiligheidscheck

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Gratis veiligheidscheck

Post by Kakelbont »

Jo mensen,

Ben gisteren even lang de dealer langsgeweest ( :shock: duur! aaah wat doe je nu!?)
Niet schrikken, het ging om een Gratis veiligheidscheck. En daar kwam m'n axje glansrijk doorheen. Was wel lachen; lekker bakkie koffie daaro, beetje nieuwe citroens bekijken in de showroom :)

Tuurlijk is het meeste onzin, maar de remmentest op remmenbank was wel interessant. M'n axje was goed, dus ik weer blij :) Wel wisten ze te melden dat m'n reserveband slecht is. Weet ik dat ook weer :) Aanrader dus!

oh ps. het is alleen vandaag nog!

Groeten Rob
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Kreeg gisteren idd ook een uitnodiging van meneer Citroen om langs te komen, incl een kortingsbon van 50 eu! Maar ik mag ook gewoon bellen als ik een andere keer wil langskomen.
En een uitnodiging voor een wijnproeverij. Tegelijkertijd! Gekke fransen, remmen controleren en ondertussen een halve liter wijn laten tanken...
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

Rio97 wrote:Kreeg gisteren idd ook een uitnodiging van meneer Citroën om langs te komen, incl een kortingsbon van 50 eu! Maar ik mag ook gewoon bellen als ik een andere keer wil langskomen.
En een uitnodiging voor een wijnproeverij. Tegelijkertijd! Gekke fransen, remmen controleren en ondertussen een halve liter wijn laten tanken...

hihihi hik ze doen het hik hihihi weer :P denk ik hik
Image

robin
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by robin »

Ja wij hadden het ook was niet zo druk maar wel leuk!!!!
BX GTI 16V 1987
XANTIA ACTIVA V6 1997
SAXO VTS 1998

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

had ik eerder moeten weten

had wel leuk gevonden eigenlijk
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

volgens mij deden ze er in friesland niet aan mee.. ik was zaterdag bij de dealer..en er was alleen 1 verkoper meer niet iedereen was al naar huis..:S
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Deden ze hier een paar maanden geleden ook (misschien nu wel weer). Maar doen ze altijd precies als ik moet werken... :(
Kijk uit, een Cactussssss

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

ehm ik kreeg net te horen dat je nog steeds de veiligheidscheck kan doen..

en nu ik op de site kijk klopt het nog ook :)

klikkerdeklik

Bovendien ontvangt u maar liefst 25% korting op een groot aantal Citro?n-accessoires en onderdelen: remdelen,banden, ruitenwissers, verlichting, zijspiegels, allesdragersets en fietsendragers die op een allesdrager gemonteerd kunnen worden. Kortom alles wat u nodig hebt om weer goed uitgerust de weg op te kunnen.

Kan niet bij alle dealers volgens mij.. maar wel bij veel, moet je maar even kijken op de site.

Post Reply