Joris wrote:Zal ik t anders naar elektrisch verplaatsen ?
het is eleCtrisch
Daar dacht ik ook net aan
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
maar ik weet dan weer heel erg zeker dat ik met mijn uitgebreide kennis en superieuriteit tenopzichte van jullie beginners en amateurs kan zeggen dat vind met een DT is dus VINDT!
maar ik weet dan weer heel erg zeker dat ik met mijn uitgebreide kennis en superieuriteit tenopzichte van jullie beginners en amateurs kan zeggen dat vind met een DT is dus VINDT!
citro-power wrote: Als jij dat vindt moet je dat maar vindten
als jij zo'n grote bek blijft houden kom ik je binnenkort wel een keertje opzoeken! wat doe je hier eigenlijk met die saxo van je.. tis dat je zo'n mooie vriendin h ebt anders was je allang gebanned!!
citro-power wrote: Als jij dat vindt moet je dat maar vindten
als jij zo'n grote bek blijft houden kom ik je binnenkort wel een keertje opzoeken! wat doe je hier eigenlijk met die saxo van je.. tis dat je zo'n mooie vriendin h ebt anders was je allang gebanned!!
True maar het is nog steeds
ik vind
hij/zij/jij vindt
wij vinden
ik vond
wij vonden
ik heb gevonden
en hebben is idd met dubbel b
Angelika wrote:haha, ja en daar heb ik veeeeeeeel mannen voor nodig
ik dacht dat wij niet sexueel getinte uitlatingen mochten doen op het forum?
enne btw, ik dacht dat jij vaak ideeen had.. dus is een spaarlamp geen beter idee? beetje aan het milieu denken kan geen kwaad! jullie moeten ook es aan de toekomst denken! alles gaat kapot door jullie milieu vervuilers!
gek he dat er overal accijns en belasting opkomt? van mij mag benzine 10,- de liter gaan kosten! gaan vast al die stinkende opgevoerde autootjes de deur uit!