Relatietuning
Moderators: Rock's, webmasters
Relatietuning
Even zwaar off topic voor een autoforum, maar ik wil het hier ook toch maar even laten weten.
In ieder geval ben ik er min of meer in geslaagd tenminste de topictitel enigzins in de stijl van het forum te houden.
Aanstaande donderdag ga ik trouwen met Maartje!
Gelukkig weet Maartje hier ook van, dus ik heb goede hoop dat dat allemaal prima gaat lukken. Ik heb er zin in!
Aansluitend natuurlijk een lekker lange huwelijksreis. Ergens in de derde week van september hopen we pas weer terug te zijn.
In ieder geval ben ik er min of meer in geslaagd tenminste de topictitel enigzins in de stijl van het forum te houden.
Aanstaande donderdag ga ik trouwen met Maartje!
Gelukkig weet Maartje hier ook van, dus ik heb goede hoop dat dat allemaal prima gaat lukken. Ik heb er zin in!
Aansluitend natuurlijk een lekker lange huwelijksreis. Ergens in de derde week van september hopen we pas weer terug te zijn.
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Master
Iedereen bedankt voor de leuke reacties.
Het was een prachtige dag met een prachtige bruid. Ik ben heel tevreden!
Als het goed is zal q01z zorgen voor gebak op het Limbo weekend.
Morgen vertrekken we op vakantie.
Baby op de achterbank, krat met boeken, tent in de kofferbak, lekker drie weken zwerven door Cornwall.
Tot ziens!
Het was een prachtige dag met een prachtige bruid. Ik ben heel tevreden!
Als het goed is zal q01z zorgen voor gebak op het Limbo weekend.
Morgen vertrekken we op vakantie.
Baby op de achterbank, krat met boeken, tent in de kofferbak, lekker drie weken zwerven door Cornwall.
Tot ziens!