Ik heb wat gekocht van 'the lone night rider', maar hij woont nogal ver van mij af. Maar hij gaat wel naar de meeting 14 augustus. Helaas kan ik niet komen, omdat ik moet werken Maar nou is mijn vraag dus: Is er iemand uit de buurt van Hoorn (of in NH) die er heen gaat en voor mij de mistlampen kan meenemen? Dan maak ik van te voren wel geld over.
Lohran wrote:Ik heb wat gekocht van 'the lone night rider', maar hij woont nogal ver van mij af. Maar hij gaat wel naar de meeting 14 augustus. Helaas kan ik niet komen, omdat ik moet werken Maar nou is mijn vraag dus: Is er iemand uit de buurt van Hoorn (of in NH) die er heen gaat en voor mij de mistlampen kan meenemen? Dan maak ik van te voren wel geld over.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Mvg, Laurens
Sander woont wellicht bij jouw in de buurt? Of zit ik er helemaal naast?
Nee klopt precies maar ik ben bang dat ik er niet ben.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Jazeker! Vooral omdat ik naar Lowlands ga volgend weekend, dus dan kom ik er langs Als je het zou willen meenemen zou het heel mooi zijn!
Wil je dan dat ik je betaal als ik langskom, of moet ik het overmaken (duurt nog best lang)?
Jazeker! Vooral omdat ik naar Lowlands ga volgend weekend, dus dan kom ik er langs Als je het zou willen meenemen zou het heel mooi zijn! Wil je dan dat ik je betaal als ik langskom, of moet ik het overmaken (duurt nog best lang)?
Oh, betaal maar als je langs komt.
Over hoeveel geld praten we trouwens? Mag je ook PB-en