Aanpak xenon-lamp

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Aanpak xenon-lamp

Post by IceByte »

DEN HAAG, vrijdag
Automobilisten die achteraf hun wagen hebben voorzien van felle xenonlampen, moeten hun voertuig aanpassen zodat tegenliggers niet meer worden verblind.
De auto moet vanaf 1 januari 2006 een automatische niveauregeling hebben waardoor de koplampen bij belading niet omhoog schijnen.
Ook moeten koplampsproeiers aanwezig zijn om strooilicht door vervuilde glazen te voorkomen.

Jaja, het gaat weer de goede kant uit in nederland.... hoe moeten er in godsnaam koplampsproeiers op een wagen gebouwd worden die hier niet voor is gemaakt, automatische niveauregeling hetzelfde laken een pak, hoe is die ongein in godsnaam op een auto te bouwen zonder de boel helemaal te moeten verbouwen.

Ze zijn weer lekker bezig in den haag, eerst het gedoe over zonnebloemolie, en nu dit weer

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Dit vind ik wel een goeie eigenlijk. Je hebt zat van die sjonnie's rondrijden die je constant recht in je tetter schijnen met die dingen. Als ze goed afgestelt zijn zijn het relaxte lampen dan heb je er geen last van maar als ze maar iets omhoog komen is dat over.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

Sander wrote:Dit vind ik wel een goeie eigenlijk. Je hebt zat van die sjonnie's rondrijden die je constant recht in je tetter schijnen met die dingen. Als ze goed afgestelt zijn zijn het relaxte lampen dan heb je er geen last van maar als ze maar iets omhoog komen is dat over.

Laat ze die dan gelijk gaan beboeten, ipv het gleijk iedereen onmogelijk maken om dr mee rond te rijden, geldt overigens net zo hard voor onjuist afgestelde halogeen koplampen, zijn ook net zo irritant

Ik heb mijn set gewoon laten bijstellen in de garage, lichtbeeld is goed, en de hoogte is zelfs nog iets lager dan normaal afgesteld

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

tja daar heb jij weer een goed punt. Dat soort dingen worden nooit prenten voor geschreven maar ow wee als je niet storende neon onder je auto hebt :S
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

ik las het ook in de krant. Wat een bullshit!

ZX-Cruiser
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by ZX-Cruiser »

Lekker :(
Heb het op m'n ZX, en toevallig zaten daar al sproeiers op, maar hoe de fuk maar je een actieve hoogteregeling :(
Kan ze wel bijstellen van binnen maar niet automatisch..
AX GT 16V '87 | AX GTi '91 | C5 Exlusive '05

gertjuh
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by gertjuh »

tsja aan de ene kant ben ik het wel met ze eens, omdat het fucking irritant is.
Maare aan de andere kant : ze moeten weer wat te zeiken hebben zeker.

Laten ze eerst daar maar orde op zaken stellen vindt ik
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

ZX-Cruiser wrote:Lekker :(
Heb het op m'n ZX, en toevallig zaten daar al sproeiers op, maar hoe de fuk maar je een actieve hoogteregeling :(
Kan ze wel bijstellen van binnen maar niet automatisch..

Ik heb niet eens sproeiers dr op zitten, wel regeling met het handje van binnenuit.

Laat ze liever wat gaan doen aan verkeerd afgestelde verlichting in het algemeen, xenon of geen xenon, dat is allebei irritant

Post Reply