Net mijn meisje thuisgebracht van het zwemmen.
Dus ik knal door het dorp naar huis. 80 waar je 50 mag. (rechte weg)
En denk wat blijft die motor op mijn achterbumper hangen.
Bijna thuis volgt ie me naar links op het kruispunt... En ik kijk ff heel goed in mijn spiegel. Politieagent. Denk NEEEEEEE. Dat wordt een hele dikke boete. Dus blijf gewoon rustig rijden keert ie om.
Damn. Wat was ik blij. Dat scheelt heel veel poen.
Dan hoop ik voor je dat ie niet heel schijnheilig alleen je kenteken genoteerd heeft en dat je dus wel een dikke bon krijgt. Dat hebben ze bij mij geloof ik een keer gedaan met mijn gordel...
Anouschka wrote:Dan hoop ik voor je dat ie niet heel schijnheilig alleen je kenteken genoteerd heeft en dat je dus wel een dikke bon krijgt. Dat hebben ze bij mij geloof ik een keer gedaan met mijn gordel...
Niet geflitst, niet aangehouden, wel een bon
Een bon krijgen zonder aangehouden te worden.
Dat kan toch alleen bij dingen zoals door rood rijden. Doorgetrokken streep inhalen. Rechts inhalen enz....
Hij kan nooit een goeie meeting verricht hebben. Hooguit een gok.
Was wel heel vaag dat ie opeens omkeerde.
Maar goed hij had alle mogelijkheden om me stil te zetten. Plek zat en alleen op de weg. Denk dat het wel los loopt. En anders bezwaar. Geen meting geen foto geen bewijs.
Zal bij jou ook wel meevallen denk ik. Omdat ze je snelheid idd niet kunnen meten. Bij mij ging het om een gordel en dan zou het volgens mij wel kunnen/mogen.
Misschien kwam er wat dringends tussen waardoor hij je niet kon laten stoppen.
Ben zelf eens met een 80 km/h door oranje gereden, en toen ik onder de verkeerslichten reed, sprong het licht op rood. Er zat niemand achter me, maar bij het volgende stoplicht was de eerste en enige wagen die naast me stond, op een 2 baans weg, een politiewagen. Verbaas me er nog altijd over dat ie me niet heeft aangehouden, want hij moet me wel gezien hebben toen hij voor dat stoplicht stond te wachen.