Begin deze week ging ik boodschappen doen in Heerlerheide. Ik zet mn auto op de markt, sluit de wagen af en ben nog geen 3 meter verder, werd ik aangesproken door een jongen. Hij vroeg of ik wist waar je AX-velgen kan kopen. Ik verteld waar je die dingen het beste kunt vinden in de buurt. Hij vertelde dat hij van zn oma een 1.1 uit '88 had met ong 34.000 maar op de teller. En na minuutje of 5 babbelen ben ik gaan shoppen. Natuurlijk de beste man een flyer in de handen gedrukt, maar helaas nog niet op het forum gezien.
En zojuist reed ik bij rotonde bij de Boels in Heerlen, en kwam er een witte AX achter een Volvo toeterend op de rotonde af toen ik op de rotonde was. Voor de rest was op de Volvo na niemand in de buurt, dus ga ervanuit dat deze AX op mij aan het toeteren was. Iemand van hier toevallig geweest?
Nu nog die rood/zwarte GTI zien te flyeren....
AX fans in Heerlen
Moderators: Rock's, webmasters
Hehehe Cool ik was het deze keer niet in ieder geval niet heb wel laatst nog op je getoeterd toen je bij het Cbs richting station reed maar zul je wel niet meer gehoord hebben.
Je moet overigens over anderhalve week ongeveer komen kijken. Kga zometeen naar turkije en als alles goed gaat heb ik als ik trug kom mijn verlagingsveren eronder
Je moet overigens over anderhalve week ongeveer komen kijken. Kga zometeen naar turkije en als alles goed gaat heb ik als ik trug kom mijn verlagingsveren eronder