Hallo hallo..een dringende oproep!

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Rob GT »

Ik vind dat je ook niet alles van de club mag en kan verwachten! De club is niet heilig :shock: en iedereen heeft zijn eigen leven.

Maar nu we toch bezig zijn... kan iemand me helpen me het monteren van mijn koni's en verlagingsveren?? :D
Image

Angelika
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by Angelika »

gheghe nogmaals....voor mij geldt iig dat ik niet eens geld zou WILLEN aannemen......t ging meer om de knutselmatige hulp. de BELOOFDE hulp die niet kwam...echt helemaal niet...niet eens via t forum (op papier zeg maar) zelf...ipv in real life....

en t feit dat mijn naam werd genoemd....tja...er zit n verhaal achter...tis niet dat ik te lui ben om te werken of geen bijbaantje wil zoeken...maar daar ga ik verder niet over uitwijden.

en dingen die kapot gaan...haha tja...t was dus eigenlijk al kapot...en dat was de eigenaar vergeten te zeggen... :P
LIEF, KLEIN, ONSCHULDIG, MAAGD, MOEDER....en AXtravaganza

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

ANGELIKA wrote:en dingen die kapot gaan...haha tja...t was dus eigenlijk al kapot...en dat was de eigenaar vergeten te zeggen... :P

Ik hoop niet dat je mij hiermee bedoeld, als ik t had geweten had ik hem uit elkaar gesleuteld :( :wall
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Angelika
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by Angelika »

gheghe nee joh!! gek!! jij wist er toch ook niets van....ik bedoelde les...die nu angstavllig stil blijft na jouw en kevin z'n berichtje... :P
LIEF, KLEIN, ONSCHULDIG, MAAGD, MOEDER....en AXtravaganza

Post Reply