weertje

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

bad_my84 wrote:Had dit nog niet gelezen en d8 dat door het onweer er iets flink mis was gegaan :?

Weet niet of het daar ook onweert :wink:



nou waar is daar :wink:

in DB flitst het wat ja maar hier staat de server niet
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Joost wrote:
bad_my84 wrote:Had dit nog niet gelezen en d8 dat door het onweer er iets flink mis was gegaan :?

Weet niet of het daar ook onweert :wink:



nou waar is daar :wink:

in DB flitst het wat ja maar hier staat de server niet


Daar waar de server staat :D
Weet niet of het een nederlandese server is of nie.

Bij ons onweerde het net echt super hard, en het regende zo hard dat het mos van het dak spoelde en de dakgoot van de terras-overkapping verstopte zodat alles op het terras zeikenat werd en het water aan de onderkant van de goot eruit spoot.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

TjizZzuH
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 795
Joined: WedJan26, 2005 2:06:57 PM
Location: Pingjum

Post by TjizZzuH »

Regen :?: :?:

Onweer :?: :?:

Wat is dat ook al weer :?: Laatste keer dat ik regen of onweer heb gezien is....euh...geen flauw idee...kan het me nieet meer herinneren...lang geleden

Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

bad_my84 wrote:Bij ons onweerde het net echt super hard, en het regende zo hard dat het mos van het dak spoelde en de dakgoot van de terras-overkapping verstopte zodat alles op het terras zeikenat werd en het water aan de onderkant van de goot eruit spoot.


Ook hier heeft het de nodige uren flink liggen onweren. Werd er zelfs wakker van :?

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ik ben er wakker voor gebleven.. raam open.. in het raamkozijn gaan zitten.. en geniete :)

heerlijk toch? :D het hing precies recht boven ons :)
Image

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2265
Joined: ThuJul03, 2003 9:52:45 PM
Location: Bodegraven

Post by Mark »

q01z wrote:ik ben er wakker voor gebleven.. raam open.. in het raamkozijn gaan zitten.. en geniete :)

heerlijk toch? :D het hing precies recht boven ons :)


Hee dat heb ik vorig jaar gedaan. Lekker op zolder van het onweer genieten. Elke 10 seconden ging er ver voor mij een bliksem recht naar beneden. Steeds dichterbij. TODAT!!!

Die opeens insloeg op het parkeervak recht voor me. (Hooguit 10 meter ) En ik letterlijk de vonken op mijn handen over voelde en hoorde springen. Dat deed pijn..... En sindsdien sta ik niet meer achter een raam met onweer. Echt HEEEEEL erg geschrokken.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

creapy shit!

weet je zeker dat je niet in een slechte b-film zat? ;)

neej dat lijkt me idd ook geen pretje.. snap wel dat je geschrokken bent ja! ouch
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

gast uit 't dorp waar m'n ouders wonen is ooit volop getroffen door de bliksem.. was op z'n land aan het werken en het was er eigenlijk voor hij het doorhad.
heeft een paar dagen in coma gelegen geloof ik, toen kwam ie eruit.

nu beweert ie helderziende te zijn... maar de meeste dorpsgenoten twijfelen gewon een beetje aan z'n geestelijke gezondheid :P

User avatar
Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2018
Joined: TueAug12, 2003 12:51:05 AM
Location: Heerenveen (Friesland)
Contact:

Post by Joris »

kakanox wrote:gast uit 't dorp waar m'n ouders wonen is ooit volop getroffen door de bliksem.. was op z'n land aan het werken en het was er eigenlijk voor hij het doorhad.
heeft een paar dagen in coma gelegen geloof ik, toen kwam ie eruit.

nu beweert ie helderziende te zijn... maar de meeste dorpsgenoten twijfelen gewon een beetje aan z'n geestelijke gezondheid :P


jammer, telaat
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

hahah, ja idd :lol: zo had ik er nog niet over nagedacht :)

Shakuhachi
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 239
Joined: ThuApr01, 2004 10:08:05 AM
Location: Nijverdal

Post by Shakuhachi »

ik zag 1x op de fiets.. ja had nog geen AX... en het ging toen ook hard te keer... is het naast me meter of 14 ingeslagen in een brievenbus... en de heg die ernaast stond... weg.. heg.. en de dag erna.. de brievenbus ook :D

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Ik HAAAAT onweer! Ik wordt altijd heel snel wakker en als het dan onweert kan ik niet meer in slaap komen door die takke herrie. En als je in de auto zit denk je steeds dat je geflitst wordt.

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Anouschka wrote:Ik HAAAAT onweer! Ik wordt altijd heel snel wakker en als het dan onweert kan ik niet meer in slaap komen door die takke herrie. En als je in de auto zit denk je steeds dat je geflitst wordt.


Onweer is leuk, vooral op vakantie als je in je tentje ligt enet begint te flitsen en regenen, heerlijk :D
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

De brabo en limbo's onder ons moeten vanavond hun AX weer stevig vastzetten. De knmi doet waarschuwen voor die regio....

misschien maar aan een grote stevige boom vastbinden :wink:
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Shakuhachi
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 239
Joined: ThuApr01, 2004 10:08:05 AM
Location: Nijverdal

Post by Shakuhachi »

bad_my84 wrote:
Anouschka wrote:Ik HAAAAT onweer! Ik wordt altijd heel snel wakker en als het dan onweert kan ik niet meer in slaap komen door die takke herrie. En als je in de auto zit denk je steeds dat je geflitst wordt.


Onweer is leuk, vooral op vakantie als je in je tentje ligt enet begint te flitsen en regenen, heerlijk :D


wel en het gezelschap van een mooie vrouw ofzo :D

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Geweldig onweer. Een keertje op een meter of 20 bij me vandaan ingeslagen. Echt heel gaaf gezicht. En de drukgolf was echt gaaf. De auto die voor het raam stond was aan het schudden joh niet normaal.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Het feest is alweer begonnen. Ik ben gauw even mn AX in de garage zetten. :)

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Jahaaaaaaaaa het is wel leuk om te zien, maar niet als het midden in de nacht gaat onweren, je daar wakker van wordt, niet meer kan slapen door de herrie en er de volgende dag heel vroeg uit moet om te werken! :wink:

Shakuhachi
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 239
Joined: ThuApr01, 2004 10:08:05 AM
Location: Nijverdal

Post by Shakuhachi »

ik word er nooit wakker van.. slaap er gewoon doorheen.. .tis hier in het oosten trouwens nog heel mooi weer... ga zo maar eens ff naar de kroeg :D

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

net heerlijk in mijn autootje gezeten op de kale vloer met de raampjes open.. terwijl het keihard onweerde en regende :D

heeeerlijk
Image

Post Reply