donkergrijze GT op parkeerplaats full-speed
Moderators: Rock's, webmasters
donkergrijze GT op parkeerplaats full-speed
Ik heb op de parkeerplaats van full speed een donkergrijze GT injectie zien staan.
Die staat niet op de kentekenlijst.
kenteken ZT-17-XK
Ik had helaas geen flyers bij me.
Wie o wie kent deze auto, of van wie is deze auto?
Die staat niet op de kentekenlijst.
kenteken ZT-17-XK
Ik had helaas geen flyers bij me.
Wie o wie kent deze auto, of van wie is deze auto?
Last edited by Browny on ThuMay26, 2005 1:20:57 PM, edited 2 times in total.
Jah, als we et toch over flyers hebben... Ik heb zo'n foldertje gekregen bij de T-shirt die ik heb opgestuurd gekregen, maar zou ik daar misschien meer van mogen hebben of zo of dat over mogen typen? Ik zie hier namelijk best vaak een AX-je geparkeerd staan en er zijn al zo weinig leden uit deze regio, dat ik denk dat we misschien wat leden kunnen werven als iemand een foldertje van de club onder de ruitenwisser van een van die AX-jes zet
Mekkio wrote:Jah, als we et toch over flyers hebben... Ik heb zo'n foldertje gekregen bij de T-shirt die ik heb opgestuurd gekregen, maar zou ik daar misschien meer van mogen hebben of zo of dat over mogen typen? Ik zie hier namelijk best vaak een AX-je geparkeerd staan en er zijn al zo weinig leden uit deze regio, dat ik denk dat we misschien wat leden kunnen werven als iemand een foldertje van de club onder de ruitenwisser van een van die AX-jes zet
http://www.axclub.net/download/axflyer.doc
dubbelzijdig geprint op kleurenlaser
op meetings ook verkrijgbaar
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- AX liefhebber
Joost wrote:Mekkio wrote:Jah, als we et toch over flyers hebben... Ik heb zo'n foldertje gekregen bij de T-shirt die ik heb opgestuurd gekregen, maar zou ik daar misschien meer van mogen hebben of zo of dat over mogen typen? Ik zie hier namelijk best vaak een AX-je geparkeerd staan en er zijn al zo weinig leden uit deze regio, dat ik denk dat we misschien wat leden kunnen werven als iemand een foldertje van de club onder de ruitenwisser van een van die AX-jes zet
die flyers, neemt iemand die ook mee bij de parking-meetings van citrosport in nieuwegein?
er rijden hier namelijk zat AX-jes rond, kan ik gelijk goed reklame maken....
of is het mogelijk dat ik ze ergens op haal bij iemand???
-vw mkIII '93 2.8 vr6. (for sale)
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
the lone night rider wrote:Joost wrote:Mekkio wrote:Jah, als we et toch over flyers hebben... Ik heb zo'n foldertje gekregen bij de T-shirt die ik heb opgestuurd gekregen, maar zou ik daar misschien meer van mogen hebben of zo of dat over mogen typen? Ik zie hier namelijk best vaak een AX-je geparkeerd staan en er zijn al zo weinig leden uit deze regio, dat ik denk dat we misschien wat leden kunnen werven als iemand een foldertje van de club onder de ruitenwisser van een van die AX-jes zet
tja hoeveel haast heb je ?
er liggen er genoeg in Den Bosch en als het moet liggen ze morgen nog in Wijk en Aalburg
die flyers, neemt iemand die ook mee bij de parking-meetings van citrosport in nieuwegein?
er rijden hier namelijk zat AX-jes rond, kan ik gelijk goed reklame maken....
of is het mogelijk dat ik ze ergens op haal bij iemand???
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, Das mijn axje
voor voorlopig want mijn GTI wordt morgen RDW gekeurd. Ben benieuwd dus. Als ie wordt goedgekeurd gaat de GT eruit.
voor voorlopig want mijn GTI wordt morgen RDW gekeurd. Ben benieuwd dus. Als ie wordt goedgekeurd gaat de GT eruit.
Mzzls Jeroen
www.axtreme.photosite.com
- Full RVS spaghettispruitstuk
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Carzone special voorbumper
- Dtm onderlip achter
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Dtm onderlip achter
kijk er maar goed naar want hij is binnekort weg,haha
Mzzls Jeroen
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Dtm onderlip achter
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Dtm onderlip achter
-
- AX liefhebber
[/quote]Joost wrote:
tja hoeveel haast heb je ?
er liggen er genoeg in Den Bosch en als het moet liggen ze morgen nog in Wijk en Aalburg
als je zou willen, kun je die dan in wijk en aalburg terecht kunnen laten komen?
kan ik hier en daar nog wat reklame maken voor ons ook.
alvast bedankt...
-vw mkIII '93 2.8 vr6. (for sale)
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-vw mkIII '95 2.8 vr6...