Tool Lateralis. Ik kan hem bijna niet meer draaien in de auto. Op het eind reed ik ruim 2 keer de max snelheid op een 80km weg Ging niet goed.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Anouschka wrote:@ Popmart, heb optreden van de Golden Earring op tv gezien, was wel goed ja.
Off-topic: Heb je Kane nog zien optreden? Begonnen ze nou nog met "When the lady smiles?" Das namelijk niet uitgezonden op tv....
Kane heb ik beetje op de achtergrond gevolgd, ben niet kapot van hun muziek, dus lag in het zonnetje met biertje in mn handen.
Earring begon niet met when the lady smiles, maar met "Are you satisfied?"
Had het ff wat duidelijker moeten zeggen. Ik bedoelde of Kane nog begon met When the lady smiles. Dat zei dinand geloof ik toen hij daar geinterviewd werd, en daar was ik ff benieuwd naar
Anouschka wrote:@ Popmart, heb optreden van de Golden Earring op tv gezien, was wel goed ja.
Off-topic: Heb je Kane nog zien optreden? Begonnen ze nou nog met "When the lady smiles?" Das namelijk niet uitgezonden op tv....
Kane heb ik beetje op de achtergrond gevolgd, ben niet kapot van hun muziek, dus lag in het zonnetje met biertje in mn handen.
Earring begon niet met when the lady smiles, maar met "Are you satisfied?"
Had het ff wat duidelijker moeten zeggen. Ik bedoelde of Kane nog begon met When the lady smiles. Dat zei dinand geloof ik toen hij daar geinterviewd werd, en daar was ik ff benieuwd naar
Kan me niet herinneren dat ik Kane dat heb horen spelen (misschien maar goed ook)