op industrieterrein lage weide (utrecht/maarssen) staan 2 frietaanhangers zeg maar. Van die truckerstopplaatsen. Het tentje dat het verst van de snelweg afstaat heeft superhamburgers. Vlees vers van de slager gehaald 's ochtends. Lekker vers stukje augurk, beetje rauwkost, sla etc. en hij vraagt hoeveel saus je wilt. Dikke burger. Tis echt super lekker!!! Gvd, ben nu aan het werk, maar haast in staat in de auto te stappen, krijg honger van dit onderwerp
Waar je ook goed kan bunkeren is de lungeroom bij Hendrix textiel in Heerlen. Daar krijg je (denk dat het nog zo is) voor 2 muntjes (1 muntje bij 25 gulden aanschaf) een broodje kroket. Laat ik nu thuis rond de 70 muntjes hebben liggen. Meeste komen van bekende van mn oma uiteindelijk bij ons thuis terecht. Altijd lachen als je aankomt, en je graait in zo'n enorme buidel muntjes.
Nou heb ik helemaal zin in een hamburger! Heb je de hele dag gewerkt, kom je thuis denk je lekker te gaan eten. Heeft mijn vader een of ander prutje gemaakt, het was niet te vreten! Aaaargh nu heb ik nog honger!