HeHe
De echt Flodder bx stond een tijd geleden te koop in drachten bij de cit dealer!
Iemand een Geldboom? BX 4tc-200 4x4
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX super weirdo
Brutus wrote:Maar no offence.. Arne, jij zou elke Citroën kopen... (om vervolgens waarschijnlijk weer door te verkopen!)
Idd, vind je het gek, ik ben student en kan zo een zakcentje bijverdienen. Dat heeft er niks mee te maken of ik nu wel of geen citrofiel ben. die opmerking heb ik hier al vaker gehoord, maar slaat natuurlijk werkelijk nergens op. Wat betreft die Sport, die had hier nog steeds gestaan als niet ALLES gaar was (op de buitenkant na dan).
En tja, die GTI was ook nergens voor nodig aangezien mijn ouders nog een GT voor me hadden staan. Die ook daadwerkelijk aangepakt zou gaan worden. Ik had deze ook puur informatief op marktplaats gezet om te kijken of er ook liefhebbers of mensen met verstand van waren. heb er een bod van 1750 en 1950 op gehad, dus ja... Hij HAD weg kunnen zijn....
Ik ben nog steeds druk met handelen alleen nu met andere auto's.... Heb pas een Ford Mondeo verkocht en heb nu een Astra Station TD te koop... Die AXen heb ik nooit voor de handel verkocht...
Freude am Fahren.
-
- AX Master
master-arnie wrote:hij rijdt geen opel ofzo
Nou euhhh, tijdelijk wel, want die Astra Station is wel erg goedkoop op dieselMaar goed, die is idd voor de Handel mijn AX niet, die is perfect!
tja ik geef je groot gelijk krijg ik een bod voor mn kadett wat mij bevalt gaat ie ook weg.. ( wat over een aantal maanden als het mooie weer ook de bedoeling is.. ) lees: cabrio... maar ook een grote kans dat die weer weg gaat.. als de prijs goed is .. en anders gaat ie gewoon in de schuur ik heb een vrij grote schuur waar toch wel 3 ax'en kunnen staan ..

een cx word wat moeilijker kwa ruimte.. maar die komt er ook nooit.. sorry ben geen citrofiel..

onder het motto voor de juiste prijs is alles te koop

merk boeit me trouwens helemaal niet.. heb 3 autos gehad of heb ik .. en het zijn 3 verschillende merken ..
-
- AX Master