Deze onderdelen staan al een jaar te koop, en iedere dag als ik marktplaats weer afstruin klik ik er een keer op. (ik heb de advert. inmiddels 200 x aangeklikt vanwege de kop.......AX onderdelen)
Ik heb er al een aantal x over zitten denken om ze te kopen zodat deze advertentie nooit meer terugkomt !......... (dit is mogelijk zijn taktiek)
Hier heb je 20,- .......... gooi ze even weg voor me aub
wat voor carb is dat trwns? hij lijkt niet op die van een 1.0/1.1?? tenminste.. bij mij is het systeem andersom..
en volgens mij is hij te klein voor een GT/1.4..
tis dat ik nix heb aan hoofdsteunen.. lijkt overigens wel een 1.4 enkeltraps carb van een oude 1.4... mjah heb nu al een mega carb inverhouding met mn cilinderinhoud
Ik kan t altijd nog op de sloop gooien heb toch al veel verkocht via marktplaats en brutus de onderdelen komen van die auto dus opzich heeft die er genoeg mee te maken ohja en master arnie:
ik gebruik tenminste niet 200 trefwoorden die niets met de advertentie hebben te maken, daar zie ik zoiezo t nut nie van in want als mensen zoeken naar iets anders zullen ze niet ineens geintereseerd zijn in ax spul....maja moet je zelf weten...
AX_POWAH wrote:Ik kan t altijd nog op de sloop gooien heb toch al veel verkocht via marktplaats en brutus de onderdelen komen van die auto dus opzich heeft die er genoeg mee te maken ohja en master arnie:
ik gebruik tenminste niet 200 trefwoorden die niets met de advertentie hebben te maken, daar zie ik zoiezo t nut nie van in want als mensen zoeken naar iets anders zullen ze niet ineens geintereseerd zijn in AX spul....maja moet je zelf weten...
AX powah
hahah gelijk heb je...
Dat met die trefwoorden is echt een drama ja! Zet er dan alleen axclub neer ofzo
AX_POWAH wrote:Ik kan t altijd nog op de sloop gooien heb toch al veel verkocht via marktplaats en brutus de onderdelen komen van die auto dus opzich heeft die er genoeg mee te maken ohja en master arnie:
ik gebruik tenminste niet 200 trefwoorden die niets met de advertentie hebben te maken, daar zie ik zoiezo t nut nie van in want als mensen zoeken naar iets anders zullen ze niet ineens geintereseerd zijn in AX spul....maja moet je zelf weten...
AX powah
hahah gelijk heb je...
Dat met die trefwoorden is echt een drama ja! Zet er dan alleen axclub neer ofzo
daar zoeken ook heel veel mensen naar op marktplaats....
Ik heb altijd zo'n idee van ach, kunnen ze altijd nog overwegen om een leuke AX te kopen ookal zoeken ze er geen.