Mannen en auto's
Moderators: Rock's, webmasters
Ik merk dat iemand de taak van oplettende vrouw hier binnen dit mannenforum op zich heeft genomen? Heeeel goed!!
En jongens, snappen jullie het nou nog niet? Als je nieuwe schoenen koopt, dan moet daar toch ook een bijpassende tas bij....
Als je vriendin passend bij jouw auto gaat lopen, mag het dan wel geld kosten?
En jongens, snappen jullie het nou nog niet? Als je nieuwe schoenen koopt, dan moet daar toch ook een bijpassende tas bij....
Als je vriendin passend bij jouw auto gaat lopen, mag het dan wel geld kosten?
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar
q01z wrote:annelies.. als een vriendin bereid is zich aan te passen aan mijn AX.. dan mag dat uiteraard wat kosten! en zal ze dr voor beloond worden ;)
Dat wil dus zeggen:
- een stevig onderstel
- mooie flinke koplampen(ehm...)
- een stoer strak kontje
- zo hier en daar wat lichtmetaal (edelmetaal is ook goed hoor jongens..)
- behoorlijk wat geluid erin (of eruit...)
- flink wat power...
de ideale vrouw of de ideale auto??
:wave
Annelies wrote:q01z wrote:annelies.. als een vriendin bereid is zich aan te passen aan mijn AX.. dan mag dat uiteraard wat kosten! en zal ze dr voor beloond worden ;)
Dat wil dus zeggen:
- een stevig onderstel
- een stoer strak kontje
- flink wat power...
Dat geluid mag wel wat minder...
Ze hoeft ook niet zo te brullen als mijn AX...
Ze hoeft ook niet zo te blazen onder de kont
Ze mag wel wat omlaag... Maar mijn AX moet dat ook nog.
Er mag wel een vonk zijn.. Dat doet mijn AX momenteel weer wat slecht!
Heheheheh
Annelies is weer back?
Annelies wrote:q01z wrote:annelies.. als een vriendin bereid is zich aan te passen aan mijn AX.. dan mag dat uiteraard wat kosten! en zal ze dr voor beloond worden ;)
Dat wil dus zeggen:
- een stevig onderstel
- een stoer strak kontje
- flink wat power...
mijn ax;
-dun onderstel
-flinke koplampen [:roll:]
-strak kontje
-lichtmetalen kleine schoenen
-veel herrie (schreeuwen ed)
-niet zoveel power
daphne wrote:TB wrote:De meeste mannen zullen toch wat zuiniger op hun auto zijn. Zijn over t algemeen wat technischer aangelegd en weten wat goed of slechts is voor hun auto.
Dus hopelijk zijn de mannen dan ook zo zuinig op de vrouwen !!
Groetjes Daphne
vrouwen moeten ook eens zuinig worden op hun mannen.. en het lichaam daarvan..
ik word oud denk ik
Ik zal er nog maar even een mening van een vrouw tegen aan gooien.
Ik vind het wel leuk om te zien hoe verliefd die mannen op hun auto zijn. Zolang de vrouw maar op de eerste plaats komt
En ik moet eerlijk bekennen dat ik een mooie uitgebouwde auto liever zie dan een auto waar niks mee gedaan is.
Maar ik blijf een vrouw en houd ook erg van shoppen
Ik vind het wel leuk om te zien hoe verliefd die mannen op hun auto zijn. Zolang de vrouw maar op de eerste plaats komt
En ik moet eerlijk bekennen dat ik een mooie uitgebouwde auto liever zie dan een auto waar niks mee gedaan is.
Maar ik blijf een vrouw en houd ook erg van shoppen
Jasmijn wrote: Ik vind het wel leuk om te zien hoe verliefd die mannen op hun auto zijn. Zolang de vrouw maar op de eerste plaats komt
HEB JE ZEKERS GELIJK IN :love4:
Jasmijn wrote: En ik moet eerlijk bekennen dat ik een mooie uitgebouwde auto liever zie dan een auto waar niks mee gedaan is.
biedt perspectief voor je bakky dus
Jasmijn wrote:Maar ik blijf een vrouw en houd ook erg van shoppen
Ik geef je geen ongelijk hoor je kan het maar 1 keer uitgeven kleren vergaan en autoos mischien ook wel. en shoppen is best leuk
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
daphne wrote:TB wrote:De meeste mannen zullen toch wat zuiniger op hun auto zijn. Zijn over t algemeen wat technischer aangelegd en weten wat goed of slechts is voor hun auto.
Dus hopelijk zijn de mannen dan ook zo zuinig op de vrouwen !!
Groetjes Daphne
Jaa , Ik rij mijn auto altijd goed warm, en ververs tijdig de olie en bougievonkjes maar het mag niet altijd baten......auto's je blijft er mee
bezig.......!