Nieuwe Bijbelvertaling...

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Locked
Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Nieuwe Bijbelvertaling...

Post by Rob GT »

Gevonden in mijn mailbox:

Bijbelvertaling 2014



Genesis (en nee man, dat is niet die zwaar wacke band waar je grootvader naar luistert, weet je)



1. Yo, luister, in het begin maakte de Life Creator, Master G, weet je wel,
de hemel en de modderfokki hel, weet je. Op aarde had nog niemand het licht aangedaan, en Master G. was een beetje aan het chillen en hij dacht; H? man, dit is niet cool, weet je, zo donker als het is. Ik doe mooi het licht aan.
En Hij zag dat het licht dope was. Het was Day One.

2. En Master G. zei: H? man, ik vind het ook helemaal niet relaxed dat alles gewoon van water is. Water is okee, maar is niet tof. En Hij sneed het water zo met zijn knife doormidden en maakte er een beetje space boven, weet je.

Het was Day Two.

3. En Master G. zei: Eej, ik krijg helemaal natte voeten, weet je. Droge voeten, dat is da bomb! Ik ga gewoon aarde maken, swa.

4. En Hij zei: Swa, zo kaal is ook niet chill. Doe mij planten man, met van
die dikke, vette toppen, weet je. Laue shit! En hij zag dat het dope was.
Het was Day Four.

5. En Master G. zei: Er moet wel een beetje bling bling in de hemel zijn. En Hij maakte de zon van goud en de maan van zilver en de sterren van ice, weet je. Hij was De Man! Ik zweer het je. Word! (:?: :?: )

Het was Day Five.

6. En Master G. zei: Yo homes, wat is nou een chille vijver zonder visjes,
weet je. En Hij maakte supervette zeemonsters, met vleugels en shit, en van die coole schubben. En ook op aarde, weet je, maakte Hij superwrede beesten.
Hij zei: Gaan jullie maar lekker van boom boom, okee? En hij zag dat het
dope was. Het was Day Six.

7. En op Day Seven lag De Man echt lekker te chillen en Hij zei: Fawaka
brada, moet je ook doen! Want Hij zag dat het z? dope was!


Op de een of andere manier moest ik een beetje denken aan Friso (dope...) :wink:
Image

Locked