ombouw verhaal
Moderators: Rock's, webmasters
ombouw verhaal
ik kwam een verhaaltje tegen over een oude AX die volgens mij al total loss is..
maar het was wel leuk om weer te lezen:
http://koti.mbnet.fi/css/ax/donker/axracer.html
van een 1.4TRS in lelijk rood naar een super mooie gele AX met 115pk
maar het was wel leuk om weer te lezen:
http://koti.mbnet.fi/css/ax/donker/axracer.html
van een 1.4TRS in lelijk rood naar een super mooie gele AX met 115pk

-
- AX liefhebber
- Joris
- AX Master Spammer
Rob GT wrote:Die motorkap heeft een tijdje op die van siem gezeten... (ook nog van vroeger) deze AX is dus helaas al overleden ja. (net als die van siem) Waar hij nu is weet ik trouwens niet.
Ik dacht altijd dat Siem die luchthapper zelf had ingebouwd, althans zo zei hij

Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
xtra pk's
nee volgens mij is een 1300 met dubbele webers een standaard setje uit n ax sport... 95 pk dus een btje optimistisch 

-
- AX super weirdo
Dit bakkie was van een aardige gozen uit utrecht, hij heeft later een first impression gemaxxed en woont ergens in een boeren gat bij mij om de hoek.
Ik zie hem op marktplaats nog wel eens bieden op axjes (als ik me niet vergis).. mogelijk horen we nog eens van hem.
dit verhaaltje is trouwens al een jaar of 8 oud,......geinig dat sommige hem nu pas zien.....
Ik zie hem op marktplaats nog wel eens bieden op axjes (als ik me niet vergis).. mogelijk horen we nog eens van hem.
dit verhaaltje is trouwens al een jaar of 8 oud,......geinig dat sommige hem nu pas zien.....

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX liefhebber
Rock's wrote:dit verhaaltje is trouwens al een jaar of 8 oud
Ja, kan je nagaan. Die vent had een jaartje of 1,5 geleden die Morette's op Marktplaats te koop staan voor een slordige ?200,-. In de advertentie stond toen dat ze net een jaartje oud waren. Ik bood iets van ?150,- en dat vond hij te weinig. Toen ik met het argument kwam dat volgens die site de lampen al veel ouder waren vond hij dat niet zo leuk. Tja, moet je maar geen foto's op een site gooien waar jaartallen bij staan

Voorzitter Saxo 16V Club & Club C2 Sportive
Saxo 1.6i 16v '00
Saxo 1.6i 16v '03
Saxo 1.5 D X '97
AX 1.1i Volcane '94
Saxo 1.6i 16v '00
Saxo 1.6i 16v '03
Saxo 1.5 D X '97
AX 1.1i Volcane '94
-
- AX Master Spammer
Saxo.VTS.16v wrote:Rock's wrote:dit verhaaltje is trouwens al een jaar of 8 oud
Ja, kan je nagaan. Die vent had een jaartje of 1,5 geleden die Morette's op Marktplaats te koop staan voor een slordige ?200,-. In de advertentie stond toen dat ze net een jaartje oud waren. Ik bood iets van ?150,- en dat vond hij te weinig. Toen ik met het argument kwam dat volgens die site de lampen al veel ouder waren vond hij dat niet zo leuk. Tja, moet je maar geen foto's op een site gooien waar jaartallen bij staan
hmz dat is wel misselijk jah...
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
-
- AX super weirdo
Rock's wrote:Dit bakkie was van een aardige gozen uit utrecht, hij heeft later een first impression gemaxxed en woont ergens in een boeren gat bij mij om de hoek.
Ik had dit verhaal jaren terug al gelezen op die citro?nsport site.
Die auto heeft tot 2 jaar terug altijd naast mijn oude school in Gorichem gestaan. Ik heb er dus de nodige uren op kunnen

Ik heb hem toen opeens nooit meer gezien en heb pas geleden begrepen dat een kerel uit Giessenburg (dorp naast mij) er nu mee autocrosst. Althans met wat er nog van over was. Alleen de gele carroserie en het blok dus. Pas geleden stond hij te koop op marktplaats alleen toen was hij net voor mijn neus verkocht.
Freude am Fahren.