Boetepot (totaal tot nu toe: € 12566)
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX super weirdo
Re: Boetepot (totaal tot nu toe: € 12566)
Even opgezocht, kwam dr een tegen die voor 43 te hard na correctie (op de snelweg dan wel) 540 euro kreeg. Als je op 600 rekent / 600 opzijzet, kan het nog meevallen..
[edit:] lijkt iets goedkoper te zijn als je t niet op de snelweg doet maar wel buiten de bebouwde kom, dan is het "maar" iets van 430-480 euro.. Of was het nog binnen de bebouwde kom? (JFK laan?) dan ben je wel echt fucked, dat kost namelijk vrolijk 630 euro, en dan had ik gelijk, hoe zuur het ook moge zijn..
[edit:] lijkt iets goedkoper te zijn als je t niet op de snelweg doet maar wel buiten de bebouwde kom, dan is het "maar" iets van 430-480 euro.. Of was het nog binnen de bebouwde kom? (JFK laan?) dan ben je wel echt fucked, dat kost namelijk vrolijk 630 euro, en dan had ik gelijk, hoe zuur het ook moge zijn..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
-
- AX Master Spammer
Ik rekende meer op iets in de 400+ eigenlijk.
Gebaseerd op soortgelijke verhalen.
Hoe dan ook echt super zuur, was inderdaad de JFK laan...
Gebaseerd op soortgelijke verhalen.
Hoe dan ook echt super zuur, was inderdaad de JFK laan...
Natuurlijk wel mooi even alles opwobben en aanvechten. Je wilt immers wel weten of de motoragent wel de juiste ijktabel gebruikt heeft.
AX 1.1i Volcane Rood
Laurent wrote:Natuurlijk wel mooi even alles opwobben en aanvechten. Je wilt immers wel weten of de motoragent wel de juiste ijktabel gebruikt heeft.
Als je weet dat je fout bent geweest, is het dan heel erg moeilijk om dat gewoon te accepteren?
AX 11TRE 1988
Euh, ergens heb je gelijk maar als je dat veel geld kan schelen?? Proberen kan he
En 't is altijd leuk om een foto als aandenker te hebben, al is het alleen maar om 6 euro administratiekosten nuttig te laten lijken
En 't is altijd leuk om een foto als aandenker te hebben, al is het alleen maar om 6 euro administratiekosten nuttig te laten lijken
-
- AX Master Spammer
Die foto is toch wel lastig als je door een motoragent word aangehouden, ben niet geflitst hè.
Sinds ik 200+ moest betalen voor iets dat ik niet had gedaan en wat niet te winnen was met aanvechten (laser, moeilijk doen, agent in middenberm, etc.), ja.Terminal wrote:Laurent wrote:Natuurlijk wel mooi even alles opwobben en aanvechten. Je wilt immers wel weten of de motoragent wel de juiste ijktabel gebruikt heeft.
Als je weet dat je fout bent geweest, is het dan heel erg moeilijk om dat gewoon te accepteren?
AX 1.1i Volcane Rood
Woow Johannes, inhaalslag aan het maken in dit topic =|
Ik heb eigenlijk niet zo veel te melden op 2x geen apk, 1x 10 te hard, 1x 5 te hard, na. 360E.
Ik heb eigenlijk niet zo veel te melden op 2x geen apk, 1x 10 te hard, 1x 5 te hard, na. 360E.
Excuus, vandaag eentje binnen gekregen (niet met de Ax) waar godverdomme al €7,- !!! administratiekosten worden gerekendSvaan wrote:6 euro administratiekosten
Dikke schijtzooi
Ik ook vorige week één binnengekregen. De 1e met m´n AX ;( € 32 incl. administratie kosten..
4 km te hard na correctie binnen bebouwde kom :/
4 km te hard na correctie binnen bebouwde kom :/
Zag je AX afgelopen donderdag nog staan bij de Kabelfabriek.degene wrote:Ik heb eigenlijk niet zo veel te melden op 2x geen apk, 1x 10 te hard, 1x 5 te hard, na. 360E.
Werk jij daar ook?
En waar heb jij je bonnen gescoord?
Dat soort overtredingen maak ik ook wel, maar bonnen krijg ik nooit...
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX Master Spammer
Doe er maar 50 bij voor mij
Van die andere nog steeds niks gehoord...
Van die andere nog steeds niks gehoord...
Hebben we nu officieel een nieuwe club-"wegpiraat"?
Altijd meer PK's dan jou!
-
- AX Master Spammer
Nee, maar ik zie wel dat ik een master spammer benBas_S wrote:Hebben we nu officieel een nieuwe club-"wegpiraat"?
Maareh, het hoge woord is eruit!
Er mag VIJFHONDERENTIEN euro toegevoegd worden aan het potje...
whutthefoek!
Whatttt
Citroën AX GT '90 & Citroën Saxo 1.4 SX Tropical 5-deurs
In één keer? Ik kom in totaal niet eens in de buurt...Johannus wrote:Maareh, het hoge woord is eruit!
Er mag VIJFHONDERENTIEN euro toegevoegd worden aan het potje...
Kijk uit, een Cactussssss
-
- AX super weirdo
Hij ging 43 te hard he.. (mijn totaal is wel hoger..)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Mjuh okee da's dan ook wel meer te hard dan waar ik opgeteld voor bekeurd ben...
Kijk uit, een Cactussssss
Ahem... M'n eerste bekeuring met m'n AX, en het is gelijk een klapper!
48 kilometer BBK... Gelasergun'd...
Het boetebedrag weet ik over een maand pas, maar als ik het zo lees, dan komt die boetepot boven de 13000 uit...
Ik moest toch wat meer geld uitgeven, ma? Nou, alsjeblieft!
En weet je wat nou het leuke is? Toen ik een half uurtje later in tegenovergestelde richting reed, waren de jongens in blauw-met een geel-veiligheidsvestje net vertrokken...
48 kilometer BBK... Gelasergun'd...
Het boetebedrag weet ik over een maand pas, maar als ik het zo lees, dan komt die boetepot boven de 13000 uit...
Ik moest toch wat meer geld uitgeven, ma? Nou, alsjeblieft!
En weet je wat nou het leuke is? Toen ik een half uurtje later in tegenovergestelde richting reed, waren de jongens in blauw-met een geel-veiligheidsvestje net vertrokken...
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.