-overspanningsbeveiliging.
-minimaal 4 maar liefst 5 verdeelpunten.
Ik weet nog niet hoe en waar ik het moet plaatsen.
Wat komt er allemaal in dan? nou:
-TV.
-dvdspeler/cinemading.
-spelcomputert.
-oplader voor accupacks gamecontrollers.
-verlichting.
Gezien tekst niet echt veel duidelijk maakt heb ik nog wat foto's met afmetingen:
-De opening die ik gemaakt heb waar de dvdspeler/cinemading in staat was voorheen een lade, in die opening komt ook nog de spelcomputer te staan.
-De lades zijn niet zo diep als de diepte van het meubel, achter de lades is nog een ruimte van 18 cm diep, 23 cm hoog en 82,5 cm breed.
Nu weet ik dat stekkerdozen, voedingen en elektronische apparatuur warm kan worden, en niet te warm mag worden omdat het dan kapot gaat.
Wat raden jullie mij aan? ik heb wel al wat opties maar ik zou niet weten wat verstandig is.
-Ventilatiegaten achterin het meubel maken en achter de lades de stekkerdoos installeren ?
-stekkerdoos bovenop het meubel onder de tv leggen vol in het zicht ?
-Alle stekkers verlengen en naar links leggen door een kabelgoot en de stekkerdoos op de grond naast de subwoofer?
-Alle stekkers verlengen en naar links leggen en de stekkerdoos tegen het meubel aanschroeven?
Ik hoop op goeie tips, bovenstaande foto's verder onderkleuren in Paint zou ik op prijs stellen, plaatjes zijn bij mij duidelijker dan tekst