VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Moderators: Rock's, webmasters
VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Nou jongens ik ga er een weekie tussenuit Ik ga klimmen in tsjechie. Spam niet te veel dus deze week anders heb ik het meteen zo druk als ik terugkom. En nee ik ga niet voor iedereen een cadeautje meenemen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Zo nou ik ben er weer hoor. Prachtig land. Even een paar inpresies.
Bier, vrouwen, bier, rotsen, bier, goedkoop uit eten, bier. Foto's volgen nog zodra ik ze van mn camera afgekregen heb
Bier, vrouwen, bier, rotsen, bier, goedkoop uit eten, bier. Foto's volgen nog zodra ik ze van mn camera afgekregen heb
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ik ben een week wezen fietsen door het grensgebied Belgie/duitsland, door luxemburg, Frankrijk en terug door Belgie.
Enorm veel Ax-en in Noord Frankrijk en Zuid Belgie. Ik heb zelfs 4 politie AX-en gezien. Dat ze daar nog in rijden. Dan zou de politie hier nog in een Volvo 340 rond karren, zie je het voor je?
Nou ja, eigenlijk is een vergelijking AX - 340 natuurlijk helemaal niet te recht!
Enorm veel Ax-en in Noord Frankrijk en Zuid Belgie. Ik heb zelfs 4 politie AX-en gezien. Dat ze daar nog in rijden. Dan zou de politie hier nog in een Volvo 340 rond karren, zie je het voor je?
Nou ja, eigenlijk is een vergelijking AX - 340 natuurlijk helemaal niet te recht!
Ik heb tijdje geleden 2 weken motorvakantie gedaan door Frankrijk.
Echt super!!!
Lekker weertje was tegen 30 graden. Mooi gebied ook daar om te rijden, we hebben zo'n beetje heel oost en zuid Frankrijk gehad.
Alleen die motor-cops daar rijden rond in blousjes zonder mouwen
Bij elkaar een lekkere 3100 km
Echt super!!!
Lekker weertje was tegen 30 graden. Mooi gebied ook daar om te rijden, we hebben zo'n beetje heel oost en zuid Frankrijk gehad.
Alleen die motor-cops daar rijden rond in blousjes zonder mouwen

Bij elkaar een lekkere 3100 km
Citroën AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v
Shit Happens
143.333
Honda Transalp XL 600v
Shit Happens

143.333