wie weet dat?
Moderators: Rock's, webmasters
wie weet dat?
vervallen
Last edited by v_u/L-ca+n0 on TueFeb22, 2011 6:00:00 AM, edited 1 time in total.
-
- profiel verwijderd
-
- Archivaris
Na schade bij mijn AX (met al een behoorlijke deuk linksachter) kreeg ik bijna 400 euro uitgekeerd met behoudt van wrak...
Het blijft érg zonde van de Volcane maar gelukkig is je man er heel uit gekomen, dat is toch denk ik wel het meeste waard...
Sterkte met het verlies (en het vinden van een vervanger?)!
Het blijft érg zonde van de Volcane maar gelukkig is je man er heel uit gekomen, dat is toch denk ik wel het meeste waard...
Sterkte met het verlies (en het vinden van een vervanger?)!
mijn man zei nog vanmorgen ik zal je autootje goed behandelen pffffffff, maar inderdaad dat is materiaal dus voor mij niet zo belangrijk. Volgens de broeder van de ambulance heeft hij een dozijn engeltjes op zijn schouder gehad. Ja ik wil zeker weer een andere AX maar eerst maar eens w8 op de verzekering. Mijn man moet morgen naar de dokter hij kan zijn nek haast niet bewegen krijgen we dat ook er nog bij...
hoi.
Sterkte. Ik heb een jaar geleden een ongelukje gehad mat een buurman die achteruit reed. mijn ax was toen economisch total loss verklaard. prijskaartje €450 in de hand met behoud van mij axje.
Sterkte. Ik heb een jaar geleden een ongelukje gehad mat een buurman die achteruit reed. mijn ax was toen economisch total loss verklaard. prijskaartje €450 in de hand met behoud van mij axje.
Mijn verlanglijstje?
de rest van de ax wat ik nog heb liggen verkopen.
deze week me mercedes sprinter L2H2 ophalen.
de rest van de ax wat ik nog heb liggen verkopen.
deze week me mercedes sprinter L2H2 ophalen.
ik had iets van 5 jaar (?) geleden m'n ax total los maar ik kon nog wel rijden. Ik heb em naar een garage gereden waar een ax te koop stond.
De schade expert kwam langs om de auto waarde te bepalen en hij heeft 1500 euro moeten concluderen, want voor die prijs stond die andere ax te koop.
succes
De schade expert kwam langs om de auto waarde te bepalen en hij heeft 1500 euro moeten concluderen, want voor die prijs stond die andere ax te koop.

succes
groet,
elsje

Done: ax kopen
elsje

Done: ax kopen