Hoe hard kan jouw AX?
Moderators: Rock's, webmasters
Nou,
ik heb ook wat wereldrecords gevestigt vandaag!
140km/u met mn AX1.0E yeah! rechte weg, met iets tegenwind.. voor mn gevoel had hij nog wel over, maar wilde hij door de wind niet..
1:40km/u
2:80km/u
3:115km/u
4:140km/u
Racestand: nog niet geprobeerd
overigens haalden we op de heenweg met de GT van een vriend met gemak 190.. en toen verdween die 1.8VTec Civic aan de horizon
sprintje ging volledig gelijk op tot de 80..
ik heb ook wat wereldrecords gevestigt vandaag!
140km/u met mn AX1.0E yeah! rechte weg, met iets tegenwind.. voor mn gevoel had hij nog wel over, maar wilde hij door de wind niet..
1:40km/u
2:80km/u
3:115km/u
4:140km/u
Racestand: nog niet geprobeerd
overigens haalden we op de heenweg met de GT van een vriend met gemak 190.. en toen verdween die 1.8VTec Civic aan de horizon
sprintje ging volledig gelijk op tot de 80..
-
- AX Master Spammer
- Posts: 2115
- Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
- Location: Den Ham (OV)
- Contact:
Th3CLoR3 wrote:Kun jij qua snelheid op de snelweg ook geen hoge boete verwachten !!
Ik heb hetzelfde "probleem" mn dieseltje loopt ook niet zo hard, en das toch wel lekker, al heb ik al wel een prent gehad met dat ding, 88 waar je 80 mocht, naja, het is pas mn 2e boete sinds ik mn rijbewijs heb, en das alweer een jaartje of 6
IceByte wrote:Th3CLoR3 wrote:Kun jij qua snelheid op de snelweg ook geen hoge boete verwachten !!
Ik heb hetzelfde "probleem" mn dieseltje loopt ook niet zo hard, en das toch wel lekker, al heb ik al wel een prent gehad met dat ding, 88 waar je 80 mocht, naja, het is pas mn 2e boete sinds ik mn rijbewijs heb, en das alweer een jaartje of 6
ik hoop niet met het boetespelletje van mn ouders mee te gaan doen!
soms gaan ze proberen te kwartetten..
me vader heeft me 1x een boete doorgeschoven omdat hij dacht dat ik het was.. 70 ipv 50.. maar het was me ma
q01z wrote:Nou,
ik heb ook wat wereldrecords gevestigt vandaag!
140km/u met mn AX1.0E yeah! rechte weg, met iets tegenwind.. voor mn gevoel had hij nog wel over, maar wilde hij door de wind niet..
1:40km/u
2:80km/u
3:115km/u
4:140km/u
Racestand: nog niet geprobeerd
overigens haalden we op de heenweg met de GT van een vriend met gemak 190.. en toen verdween die 1.8VTec Civic aan de horizon
sprintje ging volledig gelijk op tot de 80..
meen je dat nou? mijn 1.0 rijdt echt zonder enige moeite 125 in zn 3, en dan makkelijk 150 in zn 4.. daarna duurt het wat langer voor ie nog harder gaat, maar 160 is ook wel te doen! zat je er met 4 man in ofzo?
Frieda wrote:meen je dat nou? mijn 1.0 rijdt echt zonder enige moeite 125 in zn 3, en dan makkelijk 150 in zn 4.. daarna duurt het wat langer voor ie nog harder gaat, maar 160 is ook wel te doen! zat je er met 4 man in ofzo?
mmm dat klinkt een stuk beter? maarrr heb jij ook een 1.0 carb uit '87?
zo ja dan moet ik er eens even wat aan gaan doen!
hij trekt wel als een lier voor een 1.0.. alleen dondert hij nog wel eens uit als ik van ongeveer 20 vanuit een bocht in zn 2 weer op wil trekken :S
master-arnie wrote:Lijkt mij een afstelprobleempje
ik heb m net opnieuw afgesteld
lijkt mij een PK probleempje.. want 140 is zn top volgens het boekje.. dus dat zou moeten kloppen!
ennuhm, 3 man in de auto maakt weinig uit stond ergens anders. Snelheid komt door het aantal pk's en het gewicht heeft daar weinig invloed op, mits de bandenspanning aangepast is aan het aantal mensen in de auto?
owh trwns.. mijn linkervoorband wil heel graag meer lucht! vanmiddag al met de handpomp gegaan maar dat schoot nie top.. vd week maar es naar de pomp.. dus dat scheelt ook wel paar km/u
Ax_Dude wrote:Jongen, ga gewoon zo snel mogelijk je banden oppompen! Te weinig bandenspanning is levensgevaarlijk! Zeker bij "hogere" snelheden enzo En rijden met "platte" banden is ook niet goed voor de bandjes en voor t verbruik.
I know I know
maar ik rij morgen/overmorgen toch niet.. dus dat word pas vrijdag weer
ik zal al luisteren naar de baas
q01z wrote:mmm dat klinkt een stuk beter? maarrr heb jij ook een 1.0 carb uit '87?
zo ja dan moet ik er eens even wat aan gaan doen!
hij trekt wel als een lier voor een 1.0.. alleen dondert hij nog wel eens uit als ik van ongeveer 20 vanuit een bocht in zn 2 weer op wil trekken :S
hmmmm nee mijne is uit '94.. scheelt wel wat denk ik idd!
-
- AX super weirdo
- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
Frieda wrote:q01z wrote:mmm dat klinkt een stuk beter? maarrr heb jij ook een 1.0 carb uit '87?
zo ja dan moet ik er eens even wat aan gaan doen!
hij trekt wel als een lier voor een 1.0.. alleen dondert hij nog wel eens uit als ik van ongeveer 20 vanuit een bocht in zn 2 weer op wil trekken :S
hmmmm nee mijne is uit '94.. scheelt wel wat denk ik idd!
1.0 uit 94? Dat lijkt me vrij sterk. Die werden toen al lang niet meer gebouwd. Je zal we leen 1.1 hebben
Freude am Fahren.
-
- AX liefhebber
- Posts: 812
- Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
- Location: Belgisch Limburg
- Contact:
master-arnie wrote:Frieda wrote:q01z wrote:mmm dat klinkt een stuk beter? maarrr heb jij ook een 1.0 carb uit '87?
zo ja dan moet ik er eens even wat aan gaan doen!
hij trekt wel als een lier voor een 1.0.. alleen dondert hij nog wel eens uit als ik van ongeveer 20 vanuit een bocht in zn 2 weer op wil trekken :S
hmmmm nee mijne is uit '94.. scheelt wel wat denk ik idd!
1.0 uit 94? Dat lijkt me vrij sterk. Die werden toen al lang niet meer gebouwd. Je zal we leen 1.1 hebben
Arn?, hier bega je een grote fout De 1.0 werd toen nog wel degelijk gebouwd! In Nederland was de standaardmotorisatie in die tijd idd de 1.1, in Belgie zaten we nog met de 1.0 als standaardmotor opgescheept. Heb verleden week een ax te koop zien staan, bouwjaar 1996 met jawel een 1.0
-
- AX super weirdo
- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
Ax_Dude wrote:master-arnie wrote:Frieda wrote:q01z wrote:mmm dat klinkt een stuk beter? maarrr heb jij ook een 1.0 carb uit '87?
zo ja dan moet ik er eens even wat aan gaan doen!
hij trekt wel als een lier voor een 1.0.. alleen dondert hij nog wel eens uit als ik van ongeveer 20 vanuit een bocht in zn 2 weer op wil trekken :S
hmmmm nee mijne is uit '94.. scheelt wel wat denk ik idd!
1.0 uit 94? Dat lijkt me vrij sterk. Die werden toen al lang niet meer gebouwd. Je zal we leen 1.1 hebben
Arn?, hier bega je een grote fout De 1.0 werd toen nog wel degelijk gebouwd! In Nederland was de standaardmotorisatie in die tijd idd de 1.1, in Belgie zaten we nog met de 1.0 als standaardmotor opgescheept. Heb verleden week een AX te koop zien staan, bouwjaar 1996 met jawel een 1.0
Dan heeft die mevrouw het blijkbaar over een geimporteerde, want we zitten hier toch echt op een Nederlandse site Ik heb ook geen idee hoe het allemaal in Belgie zit met de AXen....
Freude am Fahren.
hoe hard die van mij kan????
ligt aan je pijn grens (ow en op dat moment ook hoeveel je er voor over hebt om het te ervaren)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio