Good ol' times

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Locked
Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Good ol' times

Post by Sander »

Jongens ik kwam daarnet tot de ontdekking dat dit forum al ruim een jaar in de lucht is. Ik was namelijk na marco de eerste die zich hier registreerde. Ik ben dus ook de enige die hier ooit 100% van het aantal berichten had staan. Jammer dat dit historische bericht verloren is gegaan :cry: . Toendertijd was de axclub nog niet zo massief als tegenwoordig. Een kleine site met bijbehorend klein forum is uitgegroeid naar een grote club. Als ik me dat nog bedenk is er toch wel heel wat gebeurd. Ook als je je bedenkt dat ik toendertijd het 20ste lid was (ongeveer). Wil bij deze ook maar meteen Rik en Marco bedanken. Zij maken dit alles toch maar mogelijk, en Joost voor het ondersteunen. En alle leden want zonder hun is het ook maar saai.
Last edited by Sander on MonJun21, 2004 10:37:36 PM, edited 1 time in total.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

hihi Thnks eneke technische info


Totaal aantal bewaarde posts25171
Posts per dag: 66.18
Aantal topics: 1232
Topics per dag: 3.24
Aantal gebruikers: 376
Nieuwe gebruikers per dag: 0.99
Board gestart: Za 07 Jun, 2003 2:04 pm
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ik denk dat ze wel een applaus verdienen.. de oprichters van deze club!


:Thnks :wav: :Thnks
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

nou zo zit het niet helemaal eigenlijk is heel vroeger de axclub ontstaan op clubs.net geloof ik. Opgericht door Aad om meer ax leden te werven voor citrosport ofzo. Maar ik ben al een heleboel hersencellen verloren sinds ik dit in flarden gehoort heb dus het hoeft niet perce waar te zijn hoor.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Gedeeltelijk waar,..... :wink: Ik heb eerst een paar jaar lang de club AX-Performance beheerd en dus ook opgericht,.... niet om leden te trekken voor Citrosport, maar eigenlijk om te bereiken wat we nu hebben,.... helaas werkte hierbij HetNet tegen,...... of eigenlijk mijn kennis op een site als deze te maken :wink:

Gelukkig zijn we er nu, en staan we samen sterk !
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Rock's wrote:Gedeeltelijk waar,..... :wink: Ik heb eerst een paar jaar lang de club AX-Performance beheerd en dus ook opgericht,.... niet om leden te trekken voor Citrosport, maar eigenlijk om te bereiken wat we nu hebben,.... helaas werkte hierbij HetNet tegen,...... of eigenlijk mijn kennis op een site als deze te maken :wink:

Gelukkig zijn we er nu, en staan we samen sterk !


En waar blijft je woordje CHEERS ???
:D :D :D

Rik
Total admin
Total admin
Posts: 389
Joined: ThuJun12, 2003 5:41:50 PM
Location: Heerlen
Contact:

Post by Rik »

De ax-club bestond inderdaad al eerder op HetNet.

Op een gegeven moment kwam HetNet op het idee op de webpagina niet meer gratis toegankelijk te maken. Mensen moesten dus aan HetNet gaan betalen om de site te kunnen bezoeken.

Hier waren de leden het natuurlijk niet mee eens, maar er kwam ook niemand op het idee om een andere oplossing te zoeken. Het was trouwens een standaard website van HetNet die je niet of nauwelijks kon/mocht aanpassen en de hoeveelheid leden en meetings was niks in vergelijking met de axclub nu. (no offense rock's)

Ik heb na enkele weken een website opgericht voor de ax-club op www.axclub.tk. Het begon allemaal heel simpel en in het begin was er niet eens een forum, alleen een soort gastenboek. Hierna heeft de website enkele verbeteringen doorgemaakt.

Wat ik wel al snel merkte was dat er veel interresse was in deze club. Dit kwam natuurlijk mede dankzij de club axperformance die al eerder had bestaan. Gelukkig is Marco mij gaan helpen met het opzetten/uitbreiden en beheren van de website. Hij heeft de website gemaakt zoals hij nu is.

Marco heeft tegenwoordig het een en ander geautomatiseerd aan de website, zoals het aanmelden bvan de leden bijvoorbeeld. Dit was voorheen allemaal niet mogelijk en er ging dus erg veel tijd in de website zitten. Elke dag zaten ik en marco enkele uren te zwoegen om de website bij te werken, het leden-aantal bleef maar groeien en groeien.

Natuurlijk zijn er nu nog meer mensen die ons hierbij helpen. De moderators hebben het druk met het bijhouden van het forum. Er worden steeds meer meetings georganiseerd en steeds zijn er leden die dit willen organiseren.

Mijn dank gaat dan ook uit aan alle leden die zorgen voor het blijven bestaan van deze geweldig leuke club.


AXclub.net 4-ever :twisted:

-----------------------------------------
Grtz, Rik

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master
Posts: 1979
Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
Location: Hoogeveen (Drenthe)
Contact:

Post by CitroënAXDriver »

Heel goed gesproken Rik. Ik kan niet anders zeggen dan: AX-4-LIFE
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Goh, dan was ik op hetnet al lid deze club.... Sinds het betaald werd ben ik nooit meer bij hetnet geweest! Kon geen plaatjes meer kijken zonder ervoor te betalen en later ook het forum niet meer op.
Freude am Fahren.

Rik
Total admin
Total admin
Posts: 389
Joined: ThuJun12, 2003 5:41:50 PM
Location: Heerlen
Contact:

Post by Rik »

Goh, dan was ik op hetnet al lid deze club.... Sinds het betaald werd ben ik nooit meer bij hetnet geweest! Kon geen plaatjes meer kijken zonder ervoor te betalen en later ook het forum niet meer op.


Klopt helemaal, heb je toen ook zo gebaald? Ik had mijn ax toen pas, en vond het erg leuk dat er ook een club voor was. Vandaar ook dat ik het niet kon verdragen om verder te leven zonder ax-club :D

-------------------------------------
Grtz, Rik

Locked