Totaal off topic
Moderators: Rock's, webmasters
Valt wel mee met off topic. Hoe kan dat ook bij een topic wat totaal off topic heet.
En trouwens bertram. Ikke liep voordat jij het hele forum onder spamde al dik op je voor. Laat ik het zo zeggen. Ik ben geen vreemde op de eerste plaats
En trouwens bertram. Ikke liep voordat jij het hele forum onder spamde al dik op je voor. Laat ik het zo zeggen. Ik ben geen vreemde op de eerste plaats

Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX super weirdo
Sander wrote:Valt wel mee met off topic. Hoe kan dat ook bij een topic wat totaal off topic heet.
Damn, wat een onzin hier! We zouden dat berichten aantal eens moeten verwijderen, wedden dat het gelijk een stuk rustiger word op dit forum...
Freude am Fahren.
Sander wrote:Valt wel mee met off topic. Hoe kan dat ook bij een topic wat totaal off topic heet.
hehehe... de strijd.... haahaha
Ach.. wat wil je als je er eerder bij was?
master-arnie wrote:Sander wrote:Valt wel mee met off topic. Hoe kan dat ook bij een topic wat totaal off topic heet.
Damn, wat een onzin hier! We zouden dat berichten aantal eens moeten verwijderen, wedden dat het gelijk een stuk rustiger word op dit forum...
Ik wilde eerst ook een heleboel verwijderen... Maar dat mocht niet.. ivm je postcount.. Zoals in marktplaats.. weg ermeee... Zou RobGT leuk vinden...

Of hier in

Sander wrote:Toen kregen we wel een hoop gezeik he dat we teveel spamde. Slaat toch nergens op.
Het ging me toen niet om de posts maar meer om de chaos.. Marktplaats was een hell.. Gelukkig kwam de prullenbak erbij.. Maar het moet zelfs zo kunnen zijn dat als je verwijdert je postcount niet omlaag gaat!
master-arnie wrote:Hahaha, ooit ga ik jullie voorbijIn de AX en op het forum (ja ook jou Sander)
Sander zucht es diep en gniffelt wat en neemt arnie totaal niet serieus.
Ben trouwens vast in de veronderstelling dat bertram en ik dan in excel onze posts bijhouden.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Valt me trouwens op dat er onder elke post die ik post binnen 5 minuten een post van Bertram en/of Arnie staat. Zometeen ga ik werken dus dan kan je rustig weer naar de eerste plaats toe spammen Bertje. Mag ik nou effies het forum uitlezen???
Sander wrote:Valt me trouwens op dat er onder elke post die ik post binnen 5 minuten een post van Bertram en/of Arnie staat. Zometeen ga ik werken dus dan kan je rustig weer naar de eerste plaats toe spammen Bertje. Mag ik nou effies het forum uitlezen???
Zo ging het mij net toe... Ik wil ervandoor.. maar jij reageert iedere keer.. Zo lees ik het forum nooit door!

CLOSED