Verzekering
Moderators: Rock's, webmasters
Verzekering
Ok,
ik weet niet waar ik het anders moet dumpen..
ik ga dus binnenkort waarschijnlijk een AX aanschaffen.
maar nou vraag ik me dus een beetje af waar.. ik heb al gezien dat FBTO en Centraal Beheer ongeveer 600a700/jaar kosten. Best veel geld!
wie heeft hier goedkope verzekering? Ik weet dat dat per type verschilt en per leeftijd van mij.. maar toch.
Hints iemand?
maar nou vraag ik me dus een beetje af waar.. ik heb al gezien dat FBTO en Centraal Beheer ongeveer 600a700/jaar kosten. Best veel geld!
wie heeft hier goedkope verzekering? Ik weet dat dat per type verschilt en per leeftijd van mij.. maar toch.
Hints iemand?
-
- AX super weirdo
Re: Verzekering
q01z wrote:Ok,
Hints iemand?
Hint: kijk je papa lief aan
Ik weet het! Het is niet slim, om zelf niks op te bouwen. Maar daar begin ik liever mee als ik geld verdien. Mijn papa rijdt al 30 jaar schadevrij (ja, vanaf zijn 18de ) dus die heeft 75% no-claim. Ik geloof dat ik iets meer als 100 euro per jaar betaal WA....
Freude am Fahren.
Dat heb ik al geprobeerd
maar helaas gaat dat niet.. de auto van me moeder staat ook al op zijn naam en dan is de 3e auto gewoon weer volle mep ofzo.. hij had het uitgezocht, dat kon belastingtechnisch ook niet goed..
wel knap jammer!
ik had een oldtimer moeten kopen ik wilde altijd een Daf YA126 [www.ya126.nl] maar dat rijd zo duur
maar helaas gaat dat niet.. de auto van me moeder staat ook al op zijn naam en dan is de 3e auto gewoon weer volle mep ofzo.. hij had het uitgezocht, dat kon belastingtechnisch ook niet goed..
wel knap jammer!
ik had een oldtimer moeten kopen ik wilde altijd een Daf YA126 [www.ya126.nl] maar dat rijd zo duur
master-arnie wrote:Hint: kijk je papa lief aan
vergeet niet dat de verzekering niet uitbetaald he als ze erachter komen dat jij de eerste bestuurder bent van die auto.. kun je mooi zelf dokken
laters
denny
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
gewoon een wa`tje doen, zie topic taxeren voor speciale ax`en.
axa schade heeft goede postcode tabel tarieven.
(hangt van je regio af dus)
ik betaal 304 euro per jaar met wa+casco,
en voor mijn 2e ax 150 eurie als boodschappen karretje,
ps : ik ben wel 30+ dat scheelt.
breng je er meer verzekeringen van jezelf onder, krijg je bij 3 of meer polissen 10% totaal korting.
mijn eigen risico is 250 eurie.
axa schade heeft goede postcode tabel tarieven.
(hangt van je regio af dus)
ik betaal 304 euro per jaar met wa+casco,
en voor mijn 2e ax 150 eurie als boodschappen karretje,
ps : ik ben wel 30+ dat scheelt.
breng je er meer verzekeringen van jezelf onder, krijg je bij 3 of meer polissen 10% totaal korting.
mijn eigen risico is 250 eurie.
-
- AX liefhebber
Als je naar een tussenpersoon gaat, vaak kleine bedrijfjes in de buurt, kunnen die voor jou wel een verzekering opzoeken voor weinig. Let er wel op dat wanneer je verzekering goedkoper wordt, je waarschijnlijk een hoger eigenrisico hebt of zo, daar schiet je dan weinig mee op. Op de site van Autoweek staat een verzekeringsvergelijker (tering wat een woord!!) www.autoweek.nl Onder het kopje service geloof ik. Suc6
PS: heb je eeen brommer of scooter gehad en daar schadevrij mee gereden? Dat kan no-claim opleveren!!! Ik had daardoor al 40% no-claim op mijn 19e
PS: heb je eeen brommer of scooter gehad en daar schadevrij mee gereden? Dat kan no-claim opleveren!!! Ik had daardoor al 40% no-claim op mijn 19e
Dikke AX met 2 ton voldoet priiima!!
U staat in de file en wordt rechts ingehaald door een lifter, mag dat???
U staat in de file en wordt rechts ingehaald door een lifter, mag dat???
www.mrfinch.nl kun je dingen gaan vergelijken..
en wat ik al eerer in een ander topic zei ..
je kunt je schade vrije jaren van je bromfiets mee nemen. ( scheelt mij 20 euro per maand )
maar die had je niet ... zei je toen...
en wat ik al eerer in een ander topic zei ..
je kunt je schade vrije jaren van je bromfiets mee nemen. ( scheelt mij 20 euro per maand )
maar die had je niet ... zei je toen...
-
- Welkom nieuw AX lid
http://www.emerpark.nl, zeer goedkoop voor (alle) Citro?ns tot 1992
Clubverzekering van CCNL, wel even lid worden daar, kost ? 20 of zo.
Clubverzekering van CCNL, wel even lid worden daar, kost ? 20 of zo.
Last edited by EL Robino on MonJun21, 2004 1:46:24 PM, edited 1 time in total.
Ik zit bij de anwb met allemaal extra dingen erbij verzekert. Zoals inzittende verzekering enzo. Ik kom op 60 euro per maand uit voor die 1.6. Ach ja nog een paar maanden dan ben ik 24 en kan ik opeens wel goed rijden.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX Master Spammer
denny wrote:master-arnie wrote:Hint: kijk je papa lief aan
vergeet niet dat de verzekering niet uitbetaald he als ze erachter komen dat jij de eerste bestuurder bent van die auto.. kun je mooi zelf dokken
laters
denny
daarom moet je ook altijd een ondertekende verklaring in de auto hebben van je vader, dat hij jouw toestemming geeft om in zijn auto te rijden
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
-
- AX super weirdo
Kakelbont wrote:denny wrote:master-arnie wrote:Hint: kijk je papa lief aan
laters
denny
daarom moet je ook altijd een ondertekende verklaring in de auto hebben van je vader, dat hij jouw toestemming geeft om in zijn auto te rijden
Auto staat op papa's naam. Ik heb hem alleen zo nu en dan in bruikleen
Freude am Fahren.
-
- AX Master Spammer
Sander wrote:stelletje stakkers heb het al met de anwb over gehad dat die premie veelste hoog is. Maja regels zijn regels. Baal dr van man.
ik zit ook bij de anwb (via m'n vader verzekerd, dat dan wel) en mijn premie is vorig jaar ook flink gestegen
ze waren eerst de goedkoopste, maar nu zeker niet meer
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)