Waarde van een AX in perfecte staat

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

citrofenwick wrote:
arjanklepper wrote:
beefy wrote: ik zal eens zien of ik de lotto van deze week niet win. zoja koop ik die gti direct :P
dus als je verliest koop je hem om jezelf te troosten dat je alweer verloor ;)
Eigenlijk geen fout in de zin, maar dat is in het vlaams gewoon zo uitgedrukt :P
Zo'n zinsconstructie zou ik ook zo maken hoor, hoef je niet eens Vlaams voor te zijn.

On topic: inderdaad een hoop geld, maar er lopen vast mensen rond die bereid zijn om 5000 euro voor een AX neer te leggen om het privé-museum uit te breiden.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Drake wrote:Och dat heb je altijd, ik durf te wedden dat de first als hij klaar is met 16v op de markt niet meer dan 1250-1500 euro opbrengt. Dan kan ik wel gaan vragen wat ik wil en hopen dat de gek het ervoor geeft maar zo werkt het niet (gelukkig gaat het ding toch nooit de verkoop in).

Het eerste bod is zo te zien al gedaan:
http://www.kapaza.be/detail/25185824/

Ik zou zelf het ding best wel willen hebben als een soort van daily maar daar is hij te netjes voor.
id jammer he. Ik zal echter mijn auto nooit hier te koop aanbieden. Ding is compleet FIA opgebouwd dus als rallyauto brengt ie meer op dan voor het publiek hier. dat ie niet de verkoop in gaat lijkt me duidelijk maar je moet het goede publiek zoeken voor wat je hebt.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Popmart wrote: On topic: inderdaad een hoop geld, maar er lopen vast mensen rond die bereid zijn om 5000 euro voor een AX neer te leggen om het privé-museum uit te breiden.
Het is geen ax sport e.d, infeite is de ax gti een 106 xsi met een andere body hence voor een Citroën verzamelaar niet echt heel interresant.

Bas_S
AX Master
AX Master
Posts: 1497
Joined: TueMar28, 2006 8:31:45 PM
Location: Nieuwveen

Post by Bas_S »

Ik vind het best meevallen wat 'ie kost.
Altijd meer PK's dan jou!

Post Reply