Paar weken geleden, toen het -8 was, kwam mijn moeder terug uit het centrum met de scenic. Zij vertelde mij dat ze toen ze wegreed 2 oude mensjes zag rijden in een oude auto, met een lekke band.
Zij had hun aangehouden en gezegt dat ze een lekke band hadden, dat hadden ze namelijk helemaal niet gezien.
De oude man kon alleen geen wiel verwisselen, want deze had zware reuma. Mijn moeder, A technisch als de hel, kan dat ook niet

Gelukkig waren ze wel lid van de wegenwacht, maar die had het toen heeeel druk (drukke spits ochtend met veel sneeuw en pech) Dus het kon wel eens lang gaan duren. Mam kon verder niet helpen en is naar huis gegaan.
Afijn, zij vertelt dat en het centrum is voor ons heel dichtbij (5 min met de auto). Dus ik ben er heen gegaan met krik en wielsleutel
En heb voor die oude mensjes hun wieltje gewisseld. Ze hadden niet bedacht dat ze de motor konden laten draaien dus waren compleet bevroren. En ze hebben daarom ook maar lekker in de warme scenic gezeten.
Afijn wieltje wisselen was zo gebeurd, en toen konden ze weer verder. Ik heb nog even gewacht op de wegenwacht (die was er bijna) en vertelt dat ik het gedaan had.
WW meneer zegt nog: we zoeken nog mensen hooor! Waarop ik maar gezegt heb: ik werk al bij de anwb

Al dan wel niet bij de wegenwacht, maar goed.
Nu kreeg ik vandaag een brief, ik snapte het niet, uit huizen. Ik ken geen mensen uit huizen. Bleek het van die oude mensjes te zijn met een kadobon erin :d
Hoe lief!